Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@00:47:41 GMT

حیوان خانگی صاحبش را خورد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۳۱۸۱

حیوان خانگی صاحبش را خورد! +عکس

خبرگزاری ایسنا: "مایکل راسیک" که یک شیر نر ۹ ساله و یک شیر ماده یک ساله داشت به وسیله شیر نر خورده شد.

مسئولان شهری بار‌ها درباره خطرات نگهداری از این دو شیر به این مرد هشدار داده بودند.

پدر این مرد جسد او را در قفس شیر پیدا کرد. این دو حیوان که در دو محوطه جداگانه نگهداری می‌شدند با گلوله پلیس از پای درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس روز سه‌شنبه (پنجم مارس) به رسانه‌های محلی گفت که از پای درآوردن شیر‌ها برای دسترسی به جسد مایکل "کاملا ضروری" بود.

مایکل راسیک، ۳۳ ساله، شیر نر را سال ۲۰۱۶ میلادی خریده بود و شیر ماده یک ساله را هم همین سال گذشته به حیاط پشت خانه‌شان آورده بود.

او پیش‌تر با مقام‌های محلی بر سر احداث محل نگهداری از شیر‌ها در محوطه خانه خود اختلاف داشت و یک بار هم به علت جفت‌گیری غیرقانونی این دو شیر جریمه شده بود، اما پرونده قضایی او با دولت محلی در چند ماه گذشته معطل مانده بود چرا که مایکل دیگر به هیچ مامور دولتی اجازه ورود به خانه‌اش را نمی‌داد.

همزمان نبود مرکز جایگزین برای نگهداری از این دو شیر و یافت نشدن هیچ مدرکی دال بر بدرفتاری با شیر‌ها باعث شده بود که مقام‌های محلی نتوانند مجوز انتقال اجباری این دو شیر از خانه مایکل را دریافت کنند.

به گزارش بی‌بی‌سی، مایکل راسیک سال گذشته هم به صدر اخبار رسانه‌های جهان راه یافته بود؛ هنگامی که یک دوچرخه سوار با شیر ماده او تصادف کرد. این سانحه هنگامی روی داد که مایکل این شیر ماده را که در آن زمان یک توله بود با قلاده برای پیاده‌روی به خیابان برده بود. در جریان آن سانحه که با مداخله پلیس همراه شد ماجرا در حد یک تصادف رانندگی خاتمه یافت.

منبع: فردا

کلیدواژه: شیر خانگی حیوان خانگی خوردن صاحب عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!

 به گزارش تابناک، اعتمادآنلاین نوشت: سردار  علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند دختری جوان به بهانه خرید  از منزل بیرون رفته ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام  پلیسی  ابراز داشت:  خانواده دختر حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده او را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی معلوم شد این دختر به  همراه یک مرد جوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده است. به این ترتیب ابتدا چهره مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

 
سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی با هماهنگی های قضائی  متهم در مخفیگاهش دستگیر و همراه دختر جوان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با این دختر آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی موضوع را باخانواده او درمیان گذاشتم، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز  با مخالفت های شدید خانواده او روبروشدم و چاره ای جز فراری دادن او نداشتم که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج کردم و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختر جوان تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • خصوصیات جالب پاندا و بررسی انواع مختلف آن (+عکس)
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پاسخ به یک سوال اخلاقی؛ زمان کشتن حیوان خانگی کی است؟
  • در خانه‌های خلاق و نوآوری چه می‌گذرد؟