Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ الیاس محسنی در این دیدار بیان کرد: انگیزه بسیار خوبی پشت این تیم هست و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرعباس به دنبال حمایت همه جانبه از تیم فوتبال بزرگ‌سالان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه تصمیمات گذشته در این تیم قطعاً درست و به جا بوده است، افزود: امیدواریم از دیدارهای آینده با تغییراتی که در مدیریت تیم صورت گرفته است، موفق‌تر از پیش عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی ادامه داد: منافع همه ما به هم گره‌خورده است و توقع بسیار زیادی از این تیم وجود دارد که با وجود مشکلات باید تلاش کنیم با انعطاف‌پذیری از مشکلات فائق آییم و توقعات را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: کادر فنی بسیار خوب و کار بلد تیم در تلاش هستند اقدامات بسیار خوبی را صورت دهند و توقع من از بازیکنان و کادر فنی این است که در دیدارهای باقی‌مانده تمرکز خود را از دست ندهند و با اثبات توانمندی‌ها بدون بزرگ‌نمایی بهترین نتایج را رقم بزنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه قطعاً کار ورزش حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی پیش بری می‌شود، ابراز کرد: باید از فضای حاشیه‌ای به دور باشیم که این چنین کارهایی جز وقت‌گیر بودن عاید دیگری ندارند و خواهشی که از بازیکنان دارم این است در دیدارهای باقی‌مانده با تمام تلاش سعی خود را در جهت صعود به لیگ بالاتر صورت دهید و من نیز تمام تلاش خود را در این راستا خواهم کرد.

وی گفت: همان‌طور که مستحضرید تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نیز با وجود چنین شرایطی توانست راهی لیگ برتر کشور شود و باید به این نکته توجه داشت که با اتحاد و همدلی می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای شورای اسلامی شهر بسکتبال شهرداری فوتبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

tags # بندرعباس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان