Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:06:52 GMT

پیامی برای سلامت فردی و اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۳۳۶۲

پیامی برای سلامت فردی و اجتماعی

با اینکه کیفیت مفهومی نسبی است و کیفیت زندگی برای هر شخصی معنای متفاوتی دارد، اما اغلب داشتن زندگی با کیفیت را سخت و دست نیافتنی می‌دانند. دلیل اصلی چنین تفکری این است که امروزه مفهوم کیفیت با داشتن امکانات ویژه و تجربه های دور از ذهن گره خورده است. از طرفی زندگی ماشینی، کار زیاد و دغدغه های روزمره باعث شده عده کمی به بهبود کیفیت زندگی خود بیندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، در این راستا، داروسازی دکتر عبیدی که سالهاست در زمینه تولیدات دارویی در کشورمان پیشروست، موضوع کیفیت زندگی را محور اصلی کمپین جدید خود قرار داده است. این کمپین با شعار "با کیفیت زندگی کنیم" در تلاش است کیفیت را امری جاری در زندگی معرفی کند و این پیام را بر ساند که حتی کارهای ساده و روزمره، اگر با کیفیت بالا انجام شوند میتوانند در افزایش کیفیت زندگی تاثیرگذار با شند. به عنوان مثال کیفیت اموری مثل غذا خوردن، بهدا شت فردی و عمومی و یا تحرک و ورزش اثر مستقیم بر سلامت فردی و اجتماعی دارد و همه می‌توانند با به کارگیری روش‌های ساده کیفیت این موارد را در زندگی شان ارتقا دهند.

از این رو شعارهایی از رقبیل با کیفیت قدم بزنیم، با کیفیت عشق بورزیم، با کیفیت بیافرینیم و با کیفیت رفاقت کنیم در پس زمینه این کمپین مورد استفاده قرار گرفته اند تا کیفیت ساده تری لحظات زندگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد . این کمپین که در دسته بندی کمپین های مسئولیت اجتماعی قرار میگیرد، در فضای دیجیتال و فضاهای شهری و محیطی به طور همزمان در حال برگزاری است. داروسازی دکتر عبیدی از افراد دعوت کرده است که با گرفتن عکس هایی از لحظات با کیفیت زندگی خود و انتشار آن در شبکه های اجتماعی شان، لحظه های ساده و با کیفیتزندگی را از نو ببینند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دکتر عبیدی داروسازی زندگی سالم زندگی با کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

وی افزود: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، پس از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت پیش از توزیع، کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرایند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به‌طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع‌شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری