Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس های تخصصی در ستاد فرماندهی ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش فارس سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی یکی از دلایل جابجایی‌ها را تحول در کارها دانست و گفت: به حمدالله مدیران و فرماندهان این روحیه را دارند و با این تحولات در کار موثرتر از گذشته خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برکات این جابه‌جایی‌ها پرداخت و هدف از جابجایی ها را خدمت رشد و تحرک بیشتر بیان کرد.

سردار اشتری با تاکید بر این مطلب که به سمت جوان گرایی می‌رویم و می‌خواهیم میانگین سن خدمتی هم پایین‌تر بیاید گفت: این انتصابات بر اساس معیارهایی بوده و به غیر از شرایط و صلاحیت های فردی از جمله اینکه فرد انقلابی جهادی ولایی متخصص فعال با انرژی و با انگیزه باشد حتما به این موارد دقت کرده ایم که انتصابات از داخل سازمان بوده و افراد با تجربه کار و سن پایین نیز انتخاب شوند.

سردار اشتری به آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت خط قرمز پلیس امنیت مردم است و انشاءالله باهمکاری مردم و حضور پلیس مشکلی در چهارشنبه آخرسال نخواهیم داشت.

وی به سنوات گذشته که خسارت هایی از لحاظ جانی و مالی به مردم وارد شد پرداخت و گفت برخی از این خسارت‌ها جبران ناپذیر بود عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند ناجا بر اساس قانون سریعاً با آنها برخورد می کند چرا که جامعه ما باید جامعه آرام و در شان مردم باشد.

فرمانده ناجا اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و مادران و پدران کمترین خسارت را در چهارشنبه آخر سال داشته باشیم.

سردار اشتری به فعالیت قرارگاه نوروزی ناجا پرداخت و گفت قرارگاه نوروزی راهور نیز از ۲۵ اسفند آغاز به فعالیت کرده و تا ۱۷ فروردین و پایان تعطیلات در اختیار شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود سال ۹۷ را سال پرکاری برای نیروی انتظامی عنوان و اعلام کرد انصافاً همکاران بنده در ناجا و در اقصی نقاط کشور توانستند با عنایت الهی همت جهادی و تلاش مضاعف مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

فرمانده ناجا گفت: ماموران ما با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای مأموریت‌ها داشته اند .فرمانده نیروی انتظامی, ناجا را جز سازمان های مورد اعتماد مردم عنوان و تصریح کرد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته مشخص شده اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است.

وی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردم اعلام کرد. سردار اشتری یکی از اهداف ناجا را برابر تدابیر مقام معظم رهبری رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به حمدلله گام‌های خوبی در سنوات گذشته و سال جاری برداشته شده است اما هنوز باید با برنامه‌ریزی مناسب تقویت زیرساخت ها و نیروی انسانی از نظر اعتقادی آموزشی حرفه ای و بهره گیری از تکنولوژی روز تلاش کنیم تا به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

سردار اشتری گفت: در سال جدید حتماً در این مسیر با شتاب بیشتری گام خواهیم داشت.

وی نوآوری ابتکار و شادابی در کارها را یکی از تاکیدات موجود در ناجا دانست و گفت باید هر فرمانده مسئول مدیر و حتی کارکنان این روحیه نوآوری بالندگی رشد و ابتکار عمل را داشته باشند تا بتوانند با این وسعت کار و پیچیدگی جرایم برخورد لازم را داشته باشند انتهای پیام

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب