Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:56:39 GMT

حرفهای علی دایی درباره حسین هدایتی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۴۹۷۶

حرفهای علی دایی درباره حسین هدایتی

سرمربی تیم سایپای تهران اعلام کرد وظیفه او نیست با مدیران کارخانه سایپا درباره مشکلات مالی این باشگاه صحبت کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی دایی در حاشیه مراسم روز درختکاری که در مجموعه سایپا برگزار شد، صحبت هایی را درباره مسائل مختلف انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فضای سبز و درختان را خراب نکنیم


امروز یک مراسم کوچک در روز درختکاری برگزار شد؛ ما باید عادت کنیم که فضای سبز را خراب نکنیم؛ درختکاری پیشکش، جنگل ها را خراب نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از درخت ها و جنگل هایمان محافظت کنیم و اگر هم فرصت شد، درختی نیز بکاریم.


در این زمین پای بز کوهی می پیچد


ما زمین تمرین خود را عوض کردیم. در این زمینی که ما قدیم تمرین می کردیم، الان پای بز کوهی می پیچد، چه برسد به بازیکن فوتبال. این زمین اصلا خوب نیست و ما در زمین دیگری تمرین می کنیم. اگر در تهران بازی داشته باشیم، یک تمرین سبک اینجا انجام می دهیم.


وظیفه من نیست با مدیران کارخانه صحبت کنم


امروز زمانی پیش نیامد که با مدیران کارخانه سایپا صحبت کنیم. آنها سریع آمدند و به محل کارشان برگشتند. البته وظیفه من چیز دیگری است و وظیفه افراد دیگر است که درباره مشکلات مالی با مدیران سایپا صحبت کنند.

 

هیچ پرداختی به ما نشده است


فعلا مثل گذشته هستیم و مشکلی از ما حل نشده است. بچه های ما با توجه به قول هایی که آقای مدبر دادند، کارمان را انجام می دهیم. هیچ پرداختی هم انجام نشده است.

 


حمایت از هدایتی؟


هرکسی نظر خودش را دارد؛ مرد آن است که از جیبش خرج کند، نه از جیب دیگران. اگر قرار باشد من از جیب دیگران خرج کنم، از همه بدتر خواهم بود.

 

یک بازیکن الدحیل 10 میلیون دلار می گیرد


گروه استقلال خیلی سخت است؛ اما با این سختی استقلال می تواند صعود کند. متاسفانه بازی اول با نتیجه خوبی شکست نخورد اما اگر نگاه کنید الدحیل یک بازیکن 10 میلیون دلاری می گیرد. باشگاه من کلا یک میلیون دلار قرارداد ندارد. باید عدلی باشد. همیشه که نمی شود با غیرت و مردانگی و من بمیرم و تو بمیری کار را پیش برد. باید سرمایه گذاری کنیم. باشگاه الریانی که ما به آنها باختیم 8 تا زمین تمرین آنچنانی داشت که می شد از اروپا مقایسه کنیم. در حالی که نه خاک و نه آبی دارند. مطمئنا اولین مساله مدیریت است که حرف اول را می زند. اگر مدیریت خوب باشد و سرمایه گذاری درستی شود، تیم های ما راحت تر از این می توانند مقابل تیم های عربی بازی کنند.


تا کی باید دست به دعا باشیم و خودمان را گول بزنیم


من هم با مسعود شجاعی هم نظرم. شاید بعضی مواقع جرقه ای بزند و اتفاقی بیفتد تا موفق شویم، اما این مسیر به جایی نمی رسد. مطمئنم پرسپولیس و ذوب آهن و استقلال می توانند بهتر از اینها کار کنند. تا کی قرار است مدام دست به دعا باشیم و خودمان را گول بزنیم. متاسفانه شعار می دهیم که ما می توانیم اما باید همه چیز به همدیگر بیاید. فوتبال زنجیری است که به یکدیگر وصل است. شاید کادرفنی 60، 70 درصد بتوانند موفقیت را حاصل کنند . بقیه اش به تیم پشتیبانی بستگی دارد.

 

عادت کردیم کسی جوابمان را ندهد


ما عادت کردیم به اینکه کسی جوابمان را ندهد. خیلی وقت است که هرکاری خودشان صلاح می دانند انجام می دهند. به عنوان مثال ماجرای تیم امید را نگاه کنید. مگر من دوست ندارم بازیکنم را به تیم امید بدهم؟ اما متاسفانه حرف هایی می زنند و شرایطی پیش می آورند که اگر بازیکن ندهیم بهتر است. الان چند روز است دعوایمان سر این است که می خواهیم بازی مسجدسلیمان انجام شود. چون اگر انجام نشود در فشردگی بعد از عید دو بازی عقب افتاده داریم. متاسفانه با ما کنار نمی آیند.


اگر دو بازی عقب افتاده هم داشته باشیم، واویلا است


ما می گوییم بازیکنان امید دو روز در اختیار ما و دو روز در اختیار امیدها. اما می گویند این بازی را لغو می کنیم. 4 بازیکن است و ما این 4 بازیکن را نمی دهیم. اگر برنامه های بعد از عید ما را نگاه کنید، بازی های سختی داریم. استقلال، سپاهان، پرسپولیس، ذوب آهن و پدیده. فقط از 5 تای بالای جدول تراکتورسازی را بازی کردیم. اگر دو بازی عقب افتاده هم داشته باشیم که دیگر واویلا است.


تقابل با افشین قطبی؟


سوالتان بی معنا است. من به جای کسی رفتم یا او به جای من آمد، فرقی نمی کند. پنجشنبه با فولاد بازی داریم. ما باید بازی را ببریم تا به نیمه جدول نزدیک شویم. این هفته هم خوب کار کردیم. شناخت خوبی از فولاد داریم و سعی می کنیم ببریم.


بگذاریم فدراسیون با دقت مربی اش را انتخاب کند


مطمئنا هرچه سریع تر این تصمیم گرفته شود، به سود فوتبال ملی ما است. اما چیزی هم از دست ندادیم. بگذاریم فدراسیون با دقت مربی اش را انتخاب کند و مربی ای که به درد تیم ملی بخورد، بیاید.

 


از سردار و همه بچه های تیم ملی تشکر می کنم


من راجع به این مساله صحبت کردم. سردار آزمون به من لطف داشته اما بازیکن برای انتخاب سرمربی تصمیم نمی گیرد. فدراسیون فوتبال باید نظر بدهد. انشاالله بگذارند فدراسیون بهترین انتخاب را داشته باشد و از جای دیگری دخالت نکنند. حداقل بگذارند فدراسیون خودش به تنهایی مربی تیم ملی را انتخاب کند و من از همه بچه های تیم ملی تشکر می کنم که لطف دارند. سردار هم همیشه گفتم که می تواند بهتر از این شود. فوتبالیست همیشه روزهای دشوار را دارد. بلندی و پستی زیاد است. موقعی که سردار و امثال او پایین می آیند باید به آنها کمک کنیم تا بتوانندنماینده شایسته ای در فوتبال اروپا برای مملکت مان باشند.


فدراسیون در انتخاب سرمربی آزاد است؟


اینها را باید از فدراسیون بپرسید که می توانند انتخاب آزادی داشته باشند یا خیر.


هزار سال دیگر زیدان و مورینیو نمی آیند


راجع به این مسائل صحبت کردم. مطمئنا در این وضع اقتصادی هزار سال دیگر امثال زیدان و مورینیو نمی توانند به ایران بیایند.

علی دایی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتا تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

کد خبر 6082696

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر مشخص شد
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس