Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@22:39:29 GMT

چهره های مشهور ایرانی متولد 15 اسفند + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۵۵۲۲

به گزارش پارس نیوز، اسفند به نیمه رسید و کم کم بوی بهار از هر سمت به مشام میرسد و نوید رسیدن سالی نو را به ارمغان می آورد. امروز 15 اسفند همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به چهره های مشهور ایرانی که در 15 اسفند متولد شدند اشاره میکنیم.

 

ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی که در 15 اسفند متولد شدند از عاطفه رضوی تا فرهاد قائمیان و اتابک نادری آشنا میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره های مشهور ایرانی در 15 اسفند متولد شدند

عاطفه رضوی

عاطفه رضوی بازیگر و چهره پرداز کشورمان در 15 اسفند سال 1347در شهر تهران متولد شد و سال 1365به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود و 17 ساله بود که نخستین نقش خود را در فیلم آن سوی آتش در سال 1366 با کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد.

عاطفه رضوی بازیگر کشورمان در 15 اسفند متولد شد

همسر وی نیز حسین پاکدل (نویسنده، مجری و کارگردان) (برادر مهدی پاکدل) می باشد. آخرین کار وی در عرصه بازیگری حضور در سریال پرستاران در نقش سر پرستار پاک نهاد می باشد . وی پیش از این در سریال کیمیا در نقش مهتاب نیز حضور داشت.

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در 15 اسفند سال 1344 در اردبیل متولد شد. در سال 1370 اولین تجربه بازیگری حرفهای اش را با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی شروع کرد و تا کنون در فیلمها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.

فرهاد قائمیان بازیگر کشورمان در 15 اسفند متولد شد

سریال هست و نیست جدیدترین سریالی است که فرهاد قائمیان در آن به ایفای نقش پرداخته است.

اتابک نادری

 

اتابک نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 15 اسفند 1349 در اردبیل متولد شد. وی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

اتابک نادری بازیگر کشورمان در 15 اسفند متولد شد

وی علاوه بر فعالیت در زمینه تئاتر، اولین فعالیت سینمایی خود را از سال 1367 به عنوان بازیگر در فیلم سینمایی چشم عقاب آغاز نمود.

رسول ملاقلی پور

رسول ملاقلی پور متولد 17 شهریور 1334 در اردبیل و درگذشته 15 اسفند 1385 کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس اهل ایران بود.

رسول ملاقلی پور کارگردان کشورمان در 15 اسفند درگذشت

ملاقلی پور از کارگردانان سینمای جنگ و اجتماعی ایران بود و توانست با فیلم پرواز در شب، سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از جشنواره فیلم فجر دریافت کند پس از فوت ملاقلی پور نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر برای یک عمر فعالیت به خانواده وی اهدا شد.

عزیز الله هنرآموز

عزیزالله هنرآموز متولد 1322 در کرمان بود .آقای هنرآموز در فیلم هایی از جمله «بوی پیراهن یوسف» ابراهیم حاتمی کیا ، «سفر به چزابه» رسول ملاقلی پور (( مدرسه پیرمردها )) علی سجادی حسینی و سریال هایی چون «مختارنامه» ساخته داوود میرباقری «روزگار قریب» به کارگردانی کیانوش عیاری ، (( گُرگها )) به کارگردانی داوود میرباقری ، (( غبار نور )) به کارگردانی محمدرضا اصلانی ، (( بی بی یون )) به کارگردانی حسین پناهی ، ((سی امین روز)) به کارگردانی جواد افشار بازی کرده بود .

عزیزالله هنرآموز بازیگر کشورمان در 15 اسفند درگذشت

عزیزالله هنرآموز شامگاه جمعه پانزدهم اسفند ماه 1393، در پی ابتلا به بیماری ریوی در تهران درگذشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد شهر تهران پرستار بازیگر سینما و تلویزیون دانشگاه آزاد اسلامی فیلم سینمایی ایران جنگ جشنواره فیلم فجر فوت فرهنگ و هنر خانواده مدرسه بازی ابتلا به بیماری ایرانی پارس متولد پارس نیوز چهره های مشهور 15 اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت

حسین محمدی گفت: نرخ تورم سالانه استان در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ برابر ۳۸.۷ درصد بود و زنجان، ششمین استان با نرخ تورم سالانه پائین در کشور بوده و در بین استان های همجوار کمترین نرخ تورم را داشته است.

وی با بیان اینکه در تورم نقطه به نقطه نیز زنجان جزو استان های دارای نرخ پایین قرار گرفت، اظهار کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه به این معناست که خانوارهای استان به طور میانگین در سال گذشته ۲۷.۲ درصد بیشتر از اسفند ۱۴۰۱ برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کردند.

محمدی به فرآیند و ساز و کار محاسبه نرخ تورم اشاره کرد و گفت: برای محاسبه نرخ تورم از اطلاعات جمع آوری شده از قیمت ۴۷۵ قلم کالا و خدمت در قالب ۱۲ گروه اصلی از طریق اجرای طرح های شاخص قیمت مصرف کننده شهری، روستایی و اجاره بها استفاده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: اطلاعات جمع آوری شده توسط مرکز آمار ایران مورد بررسی و محاسبه قرار می گیرد و در نهایت نرخ تورم استان با توجه به ضریب اهمیت کالاها و خدمات در استان در قالب ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه محاسبه و اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • تورم سالانه در زنجان ۶ درصد کاهش یافت
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴