Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به نظر همه کارشناسان داوری، متاسفانه با اشتباه داور، از امتیازهای کامل بازی با پاختاکور محروم شدیم و باشگاه نسبت به این مساله واکنش نشان داده و اقدام لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: آقای ایرج عرب، پس از بررسی‌هایی که شب گذشته انجام دادند و با جمع‌آوری نظرات کارشناسان داوری که با رسانه‌ها یا با باشگاه گفتگو داشتند، صبح امروز دستور تهیه و تنظیم شکواییه‌ای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این نامه بر چند نکته تاکید شده؛ از جمله اینکه اشتباه تیم داوری در این مسابقه باعث از دست دادن دو امتیاز برای پرسپولیس شد و یک امتیاز را هم به حساب تیم مدعی دیگر واریز کرد.

در این نامه تاکید شده است؛ تک گل تیم پاختاکور ازبکستان در دقیقه 5 مسابقه در حالی به ثمر رسید که بازیکن زننده گل بیکمائف (شماره 21) در منطقه آفساید قرار داشت و بنابر نظر غالب کارشناسان لحظه‌ای قبل از این صحنه، شماره 10 پاختاکور روی مدافع پرسپولیس مرتکب خطا و در نهایت ریباند توپ او منجر به گل شد. داور و کمک او هیچیک از این دو مورد را در تصمیم خود لحاظ نکرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از نامه خود با اشاره به این مساله که تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران آن در ادوار قبلی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لطمات بعضا جدی از ناحیه چنین اشتباهاتی دیده‌اند، نگرانی خود را از احتمال تکرار این موارد اعلام کرده است.

در این نامه همچنین با اشاره به اینکه تلاش‌های کنفدراسیون آسیا و کمیته برگزاری رقابت‌ها در افزایش کیفیت فنی بازی‌ها، داوری‌ها و برگزاری مسابقات مشهود، ملموس و قابل تقدیر است، تقاضا شد با توجه به اهمیت بالایی بازی‌های گروه‌ چهارم رقابت‌ها و مدعی بودن هر چهار تیم حاضر برای صعود به مرحله یک هشتم پایانی، از داوران سطح اول قاره برای قضاوت بازی‌های این گروه بهره گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس رقابت کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد