Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:24:58 GMT

این دفاع حق اشتباه ندارد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۵۷۶۷

برانکو امیدوار است دو مدافع میانی تیمش در دوحه به شکلی عمل کنند که تیم بتواند نتیجه نامطلوب مقابل پاختاکور را جبران کند.

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت روز گذشته نتواستند از سد حریف ازبک عبور کنند و این نتیجه درحالی رقم خورد که در ابتدای بازی، اشتباه شجاع خلیل زاده و سپس داور مسابقه، باعث شد تا پاختاکوری ها گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نیز ۴۰ دقیقه نمایش هجومی تیم پرسپولیس تنها منجر به یک گل شد.

 

در دیگر بازی این گروه، تیم الاهلی موفق شد با درخشش عمر سوما السد را شکست دهد و در صدر قرار گیرد. همین نتیجه کار را برای پرسپولیس سخت تر کرد و حالا آن ها در دیداری انتقامی و حساس باید به مصاف السد بروند. سال گذشته پرسپولیسی ها دو دیدار در دوحه مقابل یاران ژاوی داشتند که بازی مرحله گروهی با نتیجه ۳-۱ به سود السد خاتمه یافت و مدافعان پرسپولیس نتوانستند جلوی بغداد بونجاح و دیگر عناصر هجومی تیم قطری را بگیرند.

 

اما در دیدار نیمه نهایی علی رغم غیبت چند بازیکن، سازماندهی دفاعی فوق العاده تیم برانکو یک کلین شیت ارزشمند را برای این تیم رقم زد. حال باتوجه به توقف پرسپولیس در مقابل پاختاکور و شکست السد، بدون شک بازیکنان تیم قطری با میل و انگیزه بالایی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

 

در چنین شرایطی سرخ ها بی تردید باید خط دفاعی مستحکمی داشته باشند و از اشتباهات بچه گانه پرهیز کنند چرا که در این شرایط حتی کسب یک امتیاز هم در قطر، دستاورد خوبی برای پرسپولیس خواهد بود.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • قلعه‌نویی: نتیجه بازی رفت مقابل ترکمنستان به تاریخ پیوست
  • رضاییان: فردا روزی متفاوت مقابل ترکمنستان داریم