Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان‌رضوی گفت: بخشی از سپرده‌‌های بانکی خراسان‌رضوی به اقتصاد مقاومتی اختصاص می‌یابد. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در بیست و یکمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هدف سیاست‌گذاران در دهه پنجم انقلاب باید تامین معیشت مردم باشد نه پروژه‌هایی مثل تامین برق و فعالیت‌های عمرانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به این که خراسان‌رضوی در واقعیت با چیزهایی که در مطالعات اجتماعی دیده یا شنیده می‌شود متفاوت است، افزود: جای بسیار تأسف است که استان ما شاهد آسیب‌های اجتماعی بسیاری است بنابراین تمام برنامه‌ریزی‌ها باید با نگاه به این معضلات باشد.

رزم‌حسینی گفت: ما در استان می‌خواهیم سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و معتقدیم اعتباراتی که دولت برای اشتغال در نظر می‌گیرد می‌تواند در واقع نقش محرک برای فعالیت‌های دیگر بخش‌ها را داشته باشد. خوشحالیم تنها استانی هستیم که در حوزه معدن به شرطی اجازه برگزاری مناقصه را می‌دهیم که پروژه مربوطه پیوست اقتصاد مقاومتی را همراه داشته باشد و متولی آن به مسئولیت اقتصادی خود در پیرامون معدن عمل کند.

جمعیت جانبازان: دولت به عملکرد خود در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نمره دهداقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش توسعه کشور استیادداشت| ماده 10 اقتصاد مقاومتی و فرصت‌های صادراتی اوراسیا

رزم‌حسینی درباره رسوب‌های بانکی نیز گفت: نشستی با بانک‌ها خواهیم داشت و مشخص خواهد شد که بخشی از سپرده‌های خود را به امر توسعه اقتصاد مقاومتی اختصاص دهند.

استاندار خرسان‌‌رضوی ضمن بیان این که باید به تاثیر اختصاص وام‌های حمایتی توجه شود خطاب به معاون رئیس جمهور و دیگر دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: در استان سیاست اقتصاد مقاومتی را دنبال خواهیم کرد و از شما می‌خواهیم ما را نیز حمایت کنید تا استان ما در شان امام رضا(ع) باشد.

رزم‌‌حسینی در پایان با اشاره به معضلاتی که حاشیه‌نشینی می‌تواند برای شهرها داشته باشد اضافه کرد: اگر اقدامی انجام ندهیم حاشیه نشینی در مشهد گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۳۴۲ پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم بکنیم.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده‌گذاری اتباع در خراسان رضوی
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع