Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@20:59:15 GMT

مجری تیپ طنز شبکه کردستان اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۶۵۸۶

صراط:

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان بدنبال بیان الفاظی خارج از عرف و ادب جامعه توسط مجری تیپ طنز شبکه استانی در یک برنامه زنده، او را از حضور در همه برنامه های صدا و سیما کنار گذاشت و اخراج کرد.

به گزارش ایرنا برنامه «چریکه شه و» به گفته مسئولان صدا و سیمای مرکز کردستان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های شبکه اصالت و فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه شب ۱۳ اسفند، مجری تیپ طنز این برنامه به خیال قطع بودن میکروفن در شوخی زننده ایی با عوامل پشت صحنه، کلماتی به زبان آورد که هزینه بسیاری برای این برنامه و شبکه استانی کردستان ایجاد کرد.

در پی این رفتار دور از ادب و نزاکت، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کردستان در اطلاعیه ای از مخاطبان این برنامه و مردم استان عذرخواهی کرد. در این اطلاعیه با اشاره به اتفاق سهوی رخ داده در برنامه «چریکه شه و» آمده است: رویکرد صدا و سیما در همه برنامه‌ها رعایت عفت عمومی و اخلاق اسلامی است و از آنجا که در برنامه زنده اشتباه فردی و تکنیکی رخ داده و قابل کنترل هم نبوده از همه مخاطبان شبکه استانی کردستان عذرخواهی می‌کنیم.

قطعا همه مخاطبان تایید می‌کنند که ترویج اخلاق حسنه و ارزش‌های اخلاقی در جامعه از اهداف کلان و ماموریت‌های رسانه ملی است و صدا و سیمای مرکز کردستان هم از این امر مستثنی نیست و شبکه‌ای که ۲۴ ساعت برنامه پخش می‌کند و بخش زیادی از برنامه‌های آن زنده است، نمی‌تواند از کژی، کاستی و نقصان مبرا باشد.

به همین دلیل بی نزاکتی و بی اخلاقی فردی را نباید به تمام یک سازمان تعمیم داد و بدون شک ناراحتی کارکنان صدا و سیمای مرکز کردستان از این بی نزاکتی، کمتر از شما مخاطبان گرامی نیست. در این اطلاعیه تاکید شده است: به دستور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان، مجری تیپ طنز برنامه «چریکه شه‌و» از تمام برنامه‌های مرکز اخراج و با سایر عوامل اجرایی نیز برخورد شد.

رفتار این مجری تیپ طنز بازخورد و واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشت و کاربران با تقبیح این رفتار در آنتن زنده صدا و سیما و حتی در پشت پرده سازمانی که رسالت سنگینی در به دوش کشیدن بار فرهنگی استان فرهنگی کردستان دارد، خواستار برخورد قاطع و جلوگیری از تکرار چنین رفتارهایی شدند.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود