Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه ششمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات امروز در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اختتامیه ششمین جشنواره ملی اَمنیت فضای تبادل اطلاعات همزمان با نمایشگاه اکوسیستم اَفتا، با حضور معاون «افتا» سازمان فناوری اطلاعات و متخصصان این حوزه از سراسر کشور چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان این جشنواره را به صورت سالیانه با حمایت مرکز ماهر و سازمان فناوری اطلاعات کشور و با مشارکت شرکت‌های پیشرو اَفتا برگزار می‌کند.

این جشنواره که از مهر ماه آغاز شده است در قالب رویداد‌های گوناگونی شامل همایش افتتاحیه، کمپین استارتاپ امن، کارگاه‌های اَفتا، مسابقه چالش‌های افتا، رویداد کار و کسب نواَفتا، مسابقه‌ی ملی فتح پرچم و نمایشگاه اکوسیستم و با اهدا جوایز به برگزیدگان خاتمه می‌یابد.

در حاشیه همایش اختتامیه که با حضور صادقی، معاون اَفتا سازمان فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود، مراکز آپای سراسر کشور درکنار شرکت‌های نوپا و شرکت‌های پیشرو افتا به ارائه‌ی دستاورد‌های خود در قالب نمایشگاه تخصصی این حوزه می‌پردازند.

مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان در این نمایشگاه از چند سامانه بومی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات رونمایی خواهد کرد. حضور برای کلیه دانشجویان، علاقمندان و فعالان امنیت فضای تبادل اطلاعات در این همایش و نمایشگاه آزاد است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مجید طالبی، نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه با بیان اینکه در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد اظهار داشت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶:۰۰ روزهای آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان فراهم شده است.

طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای جهت آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است، همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که از در شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیروهای حفاظت فیزیکی جهت برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از جمله پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن، همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶:۱۵ روزهای آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

کد خبر 746947

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند