Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:11:39 GMT

باشگاه نساجی و سرمربی تراکتورسازی جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۶۸۸۳

باشگاه نساجی و سرمربی تراکتورسازی جریمه شدند

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه نساجی مازندران و «یحیی گل محمدی» سرمربی تیم پدیده شهر خودرو را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، تماشاگران تیم نساجی مازندران در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران در دقیقه 55 بازی و پرتاب بطری به طرف کمک داور دوم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس باشگاه نساجی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
«یحیی گل محمدی» نیز به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت و خروج از محوطه فنی که منجر به اخراج وی شد و خودداری از اجرای دستور داور به مدت دو دقیقه توسط وی به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در جدول رده بندی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم پدیده شهرخودرو با 39 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و نساجی مازندران با 22 امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است.
ورزشی**9029**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال كميته انضباطي نساجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

کد خبر 6087619

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک