Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@08:57:18 GMT

72 ميليارد ريال اموال سرقتي در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۷۰۸۵

72 ميليارد ريال اموال سرقتي در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، از انهدام هشت باند بزرگ و کشف 132 فقره سرقت به ارزش 72 ميليارد ريال با تلاش ماموران پليس آگاهي کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار «منوچهر امان اللهي» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چندين فقره سرقت در شهر کرمانشاه و با توجه به حساسيت کار، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ماموران در بررسي هاي انجام شده و با استفاده از شگردهاي پليسي توانستند 8 باند بزرگ سرقت را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي 36 نفر از اعضاي آن ها را در عمليات هاي مختلف دستگير کنند.
سردار امان اللهي تصريح کرد: اعضاي اين باندها در بازجويي هاي بعمل آمده به 132 فقره سرقت از منزل، مغازه، خودرو و ... در سطح شهر کرمانشاه اعتراف کردند.
رئيس پليس کرمانشاه، ارزش اموال سرقتي کشف شده طبق نظر کارشناسان را 72 ميليارد ريال عنوان کرد.
وي تصريح کرد: اصلي ترين محموله کشف شده از يکي از باندهاي سرقت، 25 تن شمش مسي بود که در اين رابطه سه نفر سارق به همراه 2 نفر مالخر دستگير شدند.
سردار امان اللهي، همچنين ارزش شمش هاي مسي کشف شده طبق نظر کارشناسان را حدود 2 ميليارد ريال عنوان کرد.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه همچنين با اشاره به معرفي 36 سارق دستگير شده به دستگاه قضائي براي صدور احکام لازم، از تلاش پليس براي دستگيري ساير عوامل احتمالي مرتبط با سرقت هاي انجام شده خبر داد.
وي همچنين با اشاره به نزديک بودن ايام نوروز و احتمال افزايش سرقت ها، از شهروندان خواست با رعايت نکات ايمني و توصيه هاي پليسي امکان سوء استفاده از سارقان را بگيرند.
سردار امان اللهي در پايان با بيان اينکه بسياري از سرقت ها به خاطر غفلت و بي توجهي مالباختگان صورت مي گيرد، گفت: نصب سيستم هاي ايمني روز خودرو و در مغازه و منزل مي تواند تا حد زيادي از بروز سرقت پيشگيري کند. 7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • جزییات جدید از حادثه زورگیری در اتوبان صدر
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد