Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با خانواده شهید مدافع حرم، شهید خلیل تختی نژاد در بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» که به منظور شرکت در برنامه های بزرگداشت 18 اسفند(سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد) به هرمزگان سفر کرده است با حضور در منزل پدر شهید خلیل تختی نژاد، با والدین این شهید جوان مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد با اشاره به جایگاه ویژه شهدا، گفت: عزت، سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون از جان گذشتگی شهدا و صبوری خانواده های شاهد است.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور نقش شهدای مدافع حرم در اعتلای اسلام ناب را بسیار موثر دانست و افزود: شهدای مدافع حرم با رشادت و از خودگذشتگی نقشه های شوم دشمنان قسم خورده اسلام را در عرصه بین الملل نقش برآب کردند.

 

وی دیدار با خانواده شهدا را افتخاری بسیار بزرگ برشمرد و اظهار کرد: این دیدارها فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های والای امام(ره) و شهداست.

 

دکتر «رضا کمالی زرکانی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) بودند، گفت: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی به فعالیت شهید تختی نژاد به عنوان عضو فعال کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت حمزه(ع) بندرعباس، افزود: شهدای مدافع حرم مایه فخر و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

بیان نحوه شهادت و ذکر خاطراتی از زندگی شخصی شهید خلیل تختی نژاد از سوی پدر شهید، بخشی از این دیدار بود.

 

شهید خلیل تختی نژاد متولد 1372 بندرعباس از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت حمزه(ع) محله نخل پیرمرد سال 90 وارد دانشگاه امام حسین(ع) شد و پس از فارغ التحصیلی در سپاه ناحیه بندر خمیر مشغول فعالیت شد که پس از گذشت شش ماه داوطلبانه به سپاه قدس پیوست و در سومین دوره ماموریتش به سوریه 14 خرداد ماه سال جاری مصادف با شب ضربت خوردن حضرت علی(ع) ساعت 2 بامداد در منطقه دیرالزور به شهادت رسید.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان این دیدار با اهدای لوح و هدایایی، از ایثار خانواده شهید تختی نژاد تجلیل کرد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان مجمع تشخیص مصلحت نظام مراجع و علماء مراجع کانون های فرهنگی هنری مساجد شهید خلیل تختی نژاد خانواده شهید مدافع حرم دیدار بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این مراسم گفت: جنگ با دولت استکبار امریکا در روحیه شهید دارا و رئیسی با شهادت طلبی همراه بود.

دریادار علی عظمایی افزود: در دوران جنگ دفاع مقدس دشمن در جنوب کشور نتوانست راه به جایی ببرد و زمین گیر شد و به لطف و توکل خدا تو دهنی محکمی به صدام و آمریکا خورد.

وی افزود: عملیات وعده صادق نیز پاسخ کوچکی به کج فهمی‌ها و دست درازی‌های دشمن به این کشور بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا روستای سرخاء و خانواده سه شهید مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل و قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس