Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:53:32 GMT

فرهنگ کمک به همنوعان در جشن نیکوکاری تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۰۹۷۴۵

فرهنگ کمک به همنوعان در جشن نیکوکاری تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س) ناحیه دو یزد برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم و دانش با حضور در مراسم کمک به همنوعان، فعالیت در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی را به صورت عملی می‌آموزند.

وی بیان کرد: در آستانه سال نو برخی از خانواده‌ها در زمینه مسائل معیشتی خود با مشکلاتی روبرو هستند که لازم است با کمک‌های خیرخواهانه، شادی و نشاط را به آنها هدیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به کارهای خیر مردم استان یزد افزود: همواره شاهد کارهای خیرخواهانه مردمان نیک اندیش و نیک رفتار این استان در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم و به گواه تاریخ وقف‌ها و عمارت‌های ساخته شده از جمله کارهای خیر مردمان یزد است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: آن روزهایی که در این کشور ردپایی از تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد وجود نداشت، در این خطه انجمن‌های خیریه‌ای وجود داشت که در زمینه کمک به همنوعان خود اقدام و فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها نشان از روحیه بالای مردم این استان در امور خیر و نیکوکاری دارد و شایسته است این روحیه نیکوکاری و خیراندیشی به نسل جوان انتقال یابد.

طالبی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت امروز جامعه که البته ایمان داریم موقتی است، وظیفه و مسئولیت ما بیش از هر زمان دیگری سنگین است و لازم است مسئولان استان در رسیدگی به امور محرومان تمرکز حداکثری داشته باشند تا در آستانه سال نو فضای با نشاطی را به همه خانواده‌ها در استان تقدیم کنیم و همه با شادی و نشاط این روزگار را بگذرانیم.

کد خبر 4561290

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۰۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سخت گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امام جمعه شهرستان پلدشت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشارهعملیات غرور افرین سپاه گفت: ما از آبرو، سرزمین، اقتدار، مردم مستضعف خود دفاع کردیم، ما انتقام واقعی و سخت را نگرفته‌ایم و انتقام سخت در راه است.

حجت الاسلام طالبی افزود ملت ایران با وعده صادق احساس غرور کرده و به دنیا نشان دادند که تجاوز به خطوط قرمز ملت را به شدیدترین صورت پاسخ می‌دهند.
وی تصریح کرد: امروزه دلاورمردان جان‌برکف رشد کرده‌اند که اجازه کوچک‌ترین تجاوز را به دشمن نمی‌دهند نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: موشک‌باران رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داد و گفتمان اقتدار را در منطقه زنده کرد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: ملت‌های منطقه با هر گرایشی متوجه شد که گفتمان انقلاب اسلامی برای ملت عزت و اقتدار ایجاد می‌کند و اگر ملت‌ها مسلمان باهم هماهنگ شده و در یک صف قرار بگیرند استکبار محکوم به شکست است.
طالبی گفت: تشکر ویژه از نیرو‌های هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی نظامی و امنیتی که اقتدار کشور را به رخ دنیا کشیدند.
وی تصریح کرد: اقدام ملت ایران در پاسخ به حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق قابل تشکر است و دنیا را به وجد آمد.
وی اظهار کرد: ایران هر لحظه اراده کند می‌تواند دشمن و استکبار را آتش بزن، این تنها یک حرکت محدود و نمایش بود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن از آن روزی بترسد که ملت ایران به بخواهد با تمام توان حمله کند و انتقام بگیرد.
طالبی گفت: ملت ایران به اقدام رژیم غاصب واکنش نشان داده و از ملت خود دفاع کرده و حق مسلم خود بود، اگر ما بخواهیم حمله کنیم حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • روابط دوستانه ایران و روسیه زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • روابط دوستانه ۲ کشور زمینه ساز تقویت مناسبات است
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است