Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین نشست مطبوعاتی جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دست اندرکاران انتشار نشریات دانشجویی روز سه شنبه ۲۱ اسفند ماه در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می شود.

محمدحسن احمدی با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: برای حضور در این نشست، از محمدرضا عارف رئیس کمسیون آموزش مجلس و فاطمه سعیدی از اعضای این کمسیون، معاونان فرهنگی وزارتخانه های علوم و بهداشت، معاون حقوقی و معاون دانشجویی وزارت علوم، معاون اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مدیران کل فرهنگی وزارتخانه های بهداشت و علوم و حجج الاسلام رستمی و صالحی رئیسان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و معاونت فرهنگی این نهاد دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم گفت: این نشست مطبوعاتی در روز سه شنبه ۲۱ اسفند از صبح تا عصر در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار می شود و حضور برای تمامی دست اندرکاران نشریات دانشجویی با ثبت نام قبلی آزاد است.

به گزارش ایسنا، در سال‌های گذشته نیز دست اندرکاران نشریات دانشجویی کشور دو نشست مطبوعاتی با مسئولان وزارتخانه های علوم و بهداشت و نمایندگان مجلس داشته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود

احمد وحیدی وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

 

احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود