Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت:فردی که به صورت غیر بهداشتی اقدام به ذبح و بسته بندی گوشت مرغ در واحد مسکونی خود و توزیع آن در بازار می‌کرد در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در اجرای طرح‌ها و ماموریت‌های خود با تحقیقات علمی و رصد اطلاعاتی خود از بازار گوشت و مرغ، فردی که در زمینه بسته بندی و توزیع غیر بهداشتی گوشت مرغ اقدام می‌کرد را مورد شناسایی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد یک واحد مسکونی در حاشیه شهر اصفهان اجاره کرده و پس از تهیه مرغ به صورت کاملاً غیر بهداشتی آن‌ها را ذبح و بسته بندی می‌کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با همکاری و مشارکت اداره بهداشت و دامپزشکی و با اخذ دستور مقام قضائی از محل مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: در نتیجه این عملیات یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ که به صورت غیر بهداشتی در حال بسته بندی بوده را کشف و از توزیع آن در بازارجلوگیری به عمل آوردند.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان بهداشت و سلامت عمومی مردم اظهار داشت:نوسانات شدید بازار در حوزه برخی اقلام اساسی سبب شده تا افراد سودجو و فرصت طلب بدون در نظر گرفتن سلامت شهروندان از هر راهی به دنبال کسب منافع خود باشند که در این راستا از شهروندان تقاضا داریم گزارش‌های خود از اقدامات مجرمانه این گونه افراد را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرغ شهروندان بهداشت سلامت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع: فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند برداشت و بسته بندی صد‌ها تن موز در یک مزرعه بزرگ در اکوادور (فیلم) فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم) فرایند پرورش، برداشت و بسته بندی هزاران تن انبه توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • چگونه کشاورز‌ها ۱۰۰ میلیون تن هنداونه را برداشت و بسته بندی می‌کنند (فیلم)
  • کشف ۶۴۵ کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی در اسلام آباد غرب
  • فرآیند پرورش و فرآوری شیر و گوشت هزاران بوفالو در کارخانه (فیلم)
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • فرآیند جوجه کشی، پرورش و بسته بندی گوشت هزاران اردک (فیلم)
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان