Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:57:58 GMT

زنگ احسان و نیکوکاری در ایرانشهر نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۰۹۱۹

زنگ احسان و نیکوکاری در ایرانشهر نواخته شد

محمد علی تراقویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 50 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در شهرستان ایرانشهر بر پا شده است.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای کمک به محرومان، نیازمندان و یادآوری فعالیت‌های خیرخواهانه در آستانه سال جدید است گفت: مردم نوعدوست ایرانشهر در جشن عاطفه پارسال افزون بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)با تاکید بر اینکه پایگاههای برگزار‌ کننده جشن نیکوکاری در سطح مدارس، مراکز شهرها و مصلاهای نماز جمعه نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند،افزود: این کمک‌ها برای ایتام، نیازمندان، بیماران صعب‌العلاج، کودکان محروم و بی‌سرپرست، خانواده زندانیان، سالمندان و بی‌بضاعت قبل از آغاز سال نو هزینه می‌شود.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 احسان و نیکوکاری خانواده کمک های مردمی کودکان مدیر کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت آزادکاران به کشورمان به نظر می‌رسد مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان لشگری یکی از مربیانی بود که بعد از استعفای پژمان درستکار و جایگزینی محسن کاوه در رأس تیم ملی آزاد، به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

عضو سابق تیم ملی و عنوان‌دار المپیک و جهان که پیش از این هم سابقه مربیگری تیم ملی را در فدراسیون قبلی داشت، اما پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل اختلاف سلیقه با سرمربی تیم ملی، از کادر فنی جدا شد.

به نظر می‌رسد در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت محسن کاوه به ایران، مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شود.

فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از زحمات لشگری در چند ماهی که در عضویت کادر فنی بود، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، یک مربی را به اردوی جدید آزادکاران اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی