Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نصرت‌ اله انصاری روز سه شنبه در جلسه آسیب ‌‌شناسی استعدادیابی در ورزش خوزستان، در اداره کل ورزش و جوانان این استان در اهواز بیان کرد: جایگاه خوزستان همواره برای وزارت ورزش و جوانان، مهم است لذا از این استان انتظار داریم که مانند گذشته در تمام رشته‌ های ورزشی موفق و سرآمد باشد.
وی با اشاره به اینکه عملکرد خوزستان در المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال 97 مناسب نبود گفت: انتظار داریم که هیات های ورزشی این استان برای حضوری موفق در دومین دوره این رویدادها برنامه ریزی مناسبی داشته باشند تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انصاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌ های گروه قهرمانی و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان برگزاری المپیاد استعدادهای برتر بود که به خوبی برگزار شد افزود: این رقابت ها چون برای نخستین بار در کشور برگزار می شد در برخی از آیتم ها با مشکل روبه رو بود و برخی موازی‌ کاری ‌ها انجام شد که تلاش می کنیم این موارد در سال آینده برطرف می شود.
وی موضوع استعدادیابی رافرایند بسیار وسیعی دانست و گفت: در کشور ما قابلیت و زیرساخت لازم برای انجام استعدادیابی وجود ندارد اما تلاش می کنیم با وجود نواقصی که در کار وجود دارد به سمت ایده ‌آل‌ ها پیش برویم.
رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: پیش از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور تمامی فدراسیون ‌ها را موظف به استعدادیابی کردیم ولی برخی این کار را انجام ندادند که این موضوع به ما و هیات ‌های استانی برنمی‌ گردد اگر چه هیات های استانی می توانند این قضیه را از سوی فدراسیون‌ها دنبال کنند.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویدادها، حضور مقتدرانه تیم های ورزشی کشور در المپیک جوانان 2022 و المپیک 2024 بود گفت: اگر هدفمند کار کنیم و فدراسیون ‌ها به بحث استعدادیابی توجه بیشتری کنند می ‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

** جایگاه بیستم در المپیاد استعدادهای برتر کشور زیبنده خوزستان نبود
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جایگاه بیستم در المپیاد استعدادهای برتر کشور زیبنده خوزستان نبود که این موضوع موجب شد تا دلایل نبود موفقیت ورزشکاران این استان را به وسیله کارشناسان بررسی کنیم.
وی افزود: المپیاد استعدادهای برتر کشور باعث شد که متوجه شویم برخی از هیات ها به دلیل نبود همکاری و تعامل لازم با آموزش و پرورش، در رده سنی پایه فعالیت خوبی ندارند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه هیات های ورزشی استان باید از ظرفیت دانش ‌آموزان برای رسیدن به موفقیت بهره ببرند گفت:سال آینده نیز دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار می شود لذا از هیات های استان انتظار داریم که با برنامه ریزی منسجم و قوی در رده های پایه، در این رقابت ها حضور موفقی داشته باشند.
وی بیان کرد: با توجه به عملکرد ورزشکاران خوزستان در المپیاد استعدادهای برتر، بنا داریم سال آینده با اهدافی مشخص شده، یک دوره المپیاد ورزشی در خوزستان برگزار کنیم که این موضوع به نتیجه گیری بهتر تیم های استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور کمک می کند.
9879/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش اداره کل ورزش و جوانان دانش آموزان رشته های ورزشی وزارت ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم