Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:46:25 GMT

رسمی؛ یاپ استام سرمربی فاینورد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۲۲۲۶

رسمی؛ یاپ استام سرمربی فاینورد شد

یاپ استام، مدافع قلدر و تنومند سالهای نه چندان دور فوتبال هلند، به عنوان سرمربی جدید فاینورد انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، یاپ استام که دوران ورزشی خود سابقه پوشیدن لباس تیم هایی چون منچستریونایتد، لاتزیو و میلان را در کارنامه دارد، از فصل بعد سرمربی جدید فاینورد خواهد بود. فعالیت یاپ استام در فاینورد از فصل تابستان آغاز خواهد شد و او تا سال 2021 با این باشگاه هلندی قرارداد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاپ استام که در دوران مربیگری خود سابقه دستیاری در آژاکس و تیم هایی چون ردینگ از لیگ برتر و زووله هلند را در کارنامه دارد، امیدوار به بازگرداندن فاینورد به صدر فوتبال هلند است.

 

فاینورد در حال حاضر در رده سوم اردیویسه قرار داشته و در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد است. فاینورد امیدوار است در فصل بعد با هدایت این سرمربی 46 ساله، موقف به فتح لیگ هلند شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)

اقدام خطرناک تماشاگران فوتبال اروپا باعث حضور آتش نشان ها مهار شد.

به گزارش فارس؛ «فوتبال اروپا روزی آتشین و خطرناک را پشت سرگذاشت»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت گل از توقف نیمه ساعته بازی فاینورد با نایمخن در فینال جام حذفی هلند است.

لیگ هلند جزو 10 لیگ برتر فوتبال دنیاست ولی اقدامات خطرناک تماشاگران در آستانه ایجاد یک فاجعه بزرگ بود.

در نیمه دوم بازی فاینورد با نایمخن و در دقیقه 59 بازی تماشاگران به دلیل استفاده از مواد آتش زا و دودزا یکی از پرچم های بزرگ طرفداران فاینورد آتش گرفت.

شعله های آتش لحظاتی بخشی از سکوهای ورزشگاه را فراگرفت و بازی برای مدت 30 دقیقه متوقف شد و با ورود آتش نشان ها این آتش مهار شد تا بازی از سرگرفته شود و فاینورد با یک گل برنده بازی شد و چهاردهمین قهرمانی جام حذفی اش را جشن گرفت.

سایت فوتبال هلند می نویسد که «اقدام خطرناک تماشاگران فاینورد» نزدیک بود به یک «فاجعه انسانی در فوتبال تبدیل شود» و می توانست شعله های آتش به هواداران آسیب بزند.

رسانه هلندی گزارش می دهد که این اتفاق هرچند بدون تلفات بود ولی «زنگ خطر را برای ماموران امنیتی به صدا درآورد» تا از ورود مواد محترقه به ورزشگاه جلوگیری کنند و امنیت ورزشگاه ها را بالا ببرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • مصاف جهانبخش با یاران قدیمی برای قهرمانی در جام حذفی
  • علیرضا جهانبخش در آستانه کسب یک جام دیگر در هلند