Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:48:24 GMT

بررسی «رمزِ ماندگاری آیین نوروز در فرهنگ ایرانی»

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۲۲۸۸

بررسی «رمزِ ماندگاری آیین نوروز در فرهنگ ایرانی»

نشست علمی «رمز و راز ماندگاری جشن آیین نوروز در فرهنگ ایرانی» توسط «کمیته دین‌پژوهی صلح» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کمیته دین‌پژوهی صلح انجمن علمی مطالعات صلح ایران با همکاری خبرگزاری ایکنا نشست «رمز و راز ماندگاری ماندگاری جشن و آئین نوروز در فرهنگ ایرانی» را با سخنرانی موبد اردشیر خورشیدیان - رئیس انجمن موبدان ایران - دوشنبه بیستم اسفند در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست ساعت ۱۰ صبح به آدرس خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره ۸۵، خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود و شرکت برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه مازندران افزود: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود