Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار رد گفت‌وگو با خبرنگار راه مبین از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی اعلام کرد: طی عملیاتی ۳۳ قطعه از زمین‌های کشاورزی که بصورت غیر مجاز اقدام به احداث دیوار،بنا،جدول‌کشی و …داده بودند،به استناد تبصره یک و دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و با دستور قضایی، قلع و قمع شد.

وی در این خصوص بیان کرد:خاطیانی که اقدام به تخلیه مصالح ، دیوار کشی ، احداث بنا و سوله در اراضی کشاورزی نمایند متخلف بشمار می‌آیند و مشمول پرداخت جریمه نقدی و همچنین معرفی به مراجع قضایی خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از شهروندان درخواست کرد:هرگونه ساخت و ساز و احداث بنا و تجاوز و تغییر در حریم اراضی کشاورزی را به امور اراضی اداره جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

 

 منبع:راه مبین

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد