Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه سال تحویل شبکه یک در دو بخش روز بیست و نهم اسفندماه روی آنتن می‌رود و شبکه دو هم مذاکرات اولیه را با ژیلا صادقی برای اجرای سال تحویل انجام داده است. ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

حمایت وزیر آموزش و پرورش از روحانی قصه‌گو برای چهره سال «فرمول یک»

 وزیر آموزش و پرورش با انتشار عکس اسماعیل آذری‌نژاد روحانی قصه‌گوی مناطق محروم در توییتر، از انتخاب او به عنوان چهره سال 97 حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد بطحائی در این رابطه در توییت خود نوشت: «‏اقدامات ما در وزارت آموزش و پرورش تلاش برای حرکت به سمت جذاب کردن آموزش‌ برای دانش‌آموزان است. قصه، توپ و رنگ هم کلیدواژه‌های اصلی کار آقای اسماعیل آذری‌نژاد برای یادگیری موثر در کودکان است. خوشحالم که نام این روحانی آتش به اختیار در فهرست چهره مردمی سال 97 قرار گرفته است.»

اسماعیل آذری‌نژاد روحانی جوان و فعال فرهنگی که چند سالی است فعالیت‌های خود را روی قصه‌خوانی برای کودکان مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد متمرکز کرده به همراه 10 نفر دیگر در بین چهره‌های برگزیده سال 97برنامه «فرمول یک» قرار گرفته است. این برنامه که با مجری‌گری علی ضیا از شبکه یک پخش می‌شود قرار است شب عید چهره برگزیده سال 97 را از میان فعالان اجتماعی و با رای مستقیم مردمی انتخاب کند.

19 اسفند پایان کار رادیو انقلاب

علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب با اشاره به اینکه روزهای پایانی فعالیت رادیو انقلاب را سپری می‌کنیم،‌گفت: براساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و سند بالادستی رسانه ملی مقرر شد رادیو انقلاب در یک دوره زمانی 4 ماهه از نوزدهم آبان‌ماه تا 19 اسفند ماه 1397 در 3 مرحله «تبیینی، تبلیغی و فراخوان و تحلیلی» فعالیت  خود را به انجام رساند.

وی افزود: ان‌شاالله بتوانیم تا 19 اسفندماه که پایان فعالیت این شبکه در سال 1397 خواهد بود به نحو احسن به رسالت خود در انعکاس خدمات انقلاب و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل فائق شویم.

ایرانی‌های مقیم چطور می‌توانند رادیوی ایرانی گوش کنند؟«صبح عید با شما» از 28 اسفند تا 16 فروردین روی آنتن/طنز رادیو از سازمان صداوسیما خارج می‌شود

جزئیات برنامه سال تحویل شبکه یک

ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه یک در روز 29 اسفند نیز در دو بخش روی آنتن می‌رود؛ بخش اول ساعت 19 تا 20:30 و بخش دوم ساعت 23 تا 2 بامداد پخش می‌شود. مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» که در ماه‌های اخیر طرح بزرگ انتخاب چهره مردمی سال را در برنامه‌اش کلید زده بود، برنامه تحویل سال 98 را با همین محوریت روی آنتن می‌برد.

مذاکراه اولیه با ژیلا صادقی برای اجرای برنامه تحویل سال شبکه دو

بابایی تهیه‌کننده ویژه‌برنامه نوروزی شبکه دو سیما با اعلام این خبر که مذاکرات اولیه با ژیلا صادقی برای اجرای این برنامه انجام شده، گفت: مخاطب به‌دور از رفتارهای کلیشه‌ای برنامه‌سازی در مناسبت‌ها خصوصاً ایام نوروز، اتفاقاً جذاب و محتوایی را روی آنتن شبکه دو سیما خواهد دید. از دکور و آیتم تا مهمانانی که به برنامه دعوت می‌شوند. اتفاقاً از شب گذشته که مسابقه نامگذاری برنامه را در فضای مجازی به‌راه انداختیم بیشتر مردم اعتقاد دارند نام برنامه ما «فروردین98» بشود. ما طراحی جدیدی داریم حتی به‌جرأت می‌توانم بگویم مردم از فرم دکور برنامه خودشان متوجه می‌شوند دیگر برنامه تکراری مناسبتی در شبکه دو نمی‌بینند. الآن هم نمی‌توانم بیشتر در مورد محتوا صحبت کنم چون باید ایده‌پردازی‌هایمان پخته‌تر و جاافتاده‌تر بشود.

مهمان این هفته «دستخط» کیست؟

" منوچهر منطقی " رئیس مرکز ملی فضایی ایران جمعه هفدهم اسفندماه مهمان برنامه دستخط می‌شود.  مهمان این هفته دستخط " منوچهر منطقی"  است که محور این گفتگو پیرامون پیشرفت‌های علمی در حوزه فضایی، پرتاب ماهواره های اخیر، مسئولیت وی در ایران خودرو ، مسائل روز کشور و.... خواهد بود. گفتگوی جذاب و پر چالش حسین رنجبران با منوچهر منطقی جمعه ساعت 17 از شبکه پنج سیما پخش می شود.  برنامه "دست خط "که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، با دکوری متفاوت که المانی از یک کتاب است، در قابی جدید از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

"دست خط " به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران ، تدوین و کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان، مدیریت تولید محمد رضا قنادان زاده و دستیاری عبدالرصا منزوی هر هفته جمعه‌ها ساعت 17 از شبکه پنج پخش می‌شود و تکرار آن هم شنبه ها ساعت 15:30 از همین شبکه خواهد بود.

حال‌وهوای تحویل سال 98 در تلویزیون امسال/ همپوشانی یا متفاوت؟!

بهرام ابراهیمی به آی‌فیلم می‌آید

برنامه «خارج از کادر» که در شبکه آی‌فیلم تولید می‌شود، این جمعه میزبان بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان شده است. دوربین مستند «خارج از کادر» این هفته با بهرام ابراهیمی همراه شده و او را خارج از کادرهای همیشگی نشان می‌دهد.

بهرام ابراهیمی متولد سال 1334 است و فعالیت حرفه‌ای در عرصه بازیگری و گویندگی را از سال 1374 آغاز کرده است. او در سریال‌های «سارق روح»، «محکومین»، «هشت و نیم دقیقه»، «دوردست‌ها»، چرخ فلک»، «ساختمان 85» نقش‌آفرینی کرده است. «خارج از کادر» به‌تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی، جمعه هفدهم اسفند ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه نیز در ساعت 06:30 روز شنبه خواهد بود.

نمایش «ساعت به‌وقت صفر» از قاب آی‌فیلم

تله‌فیلم «ساعت به‌وقت صفر» به‌تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی احمد معظمی پنجشنبه‌ شب ساعت 21 روی آنتن کانال فارسی این شبکه قرار می‌گیرد. این فیلم روایتگر یک افسر بازنشسته آگاهی بوده که با خانواده خود قصد سفر دارد و در این مسیر با گروهی مواجه می‌شود که قصد انفجار پالایشگاه نفت را دارند...

سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید،‌ علی‌رام نورایی،‌ رضا آمادی و ابوالفضل همراه از جمله بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند. تله فیلم «ساعت به‌وقت صفر» پنجشنبه شانزدهم اسفند رأس ساعت 21 روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های 05:00 و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

«استشهادی برای خدا»، «طلا و مس» و «شیدا» روی آنتن آی‌فیلم

کانال عربی شبکه آی‌فیلم، فیلم‌های سینمایی «استشهادی برای خدا»، «طلا و مس» و «شیدا» را در روز جمعه هفدهم اسفند به نمایش می‌گذارد.

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به‌کارگردانی علیرضا امینی در ساعت 18:30 به‌وقت تهران (18 به‌وقت مکه) روی آنتن می‌رود. از میان بازیگران این فیلم همچون جمشید هاشم‌پور، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، سروناز مستوفی و علی سرابی، محسن تنابنده برای بازی در این فیلم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در خلاصه داستان آن این‌چنین آمده است: فتحی، راه‌بان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی‌اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود بازمی‌گردد. او درصدد تهیه استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد.

فیلم سینمایی ساعت 20:30 «طلا و مس» به‌کارگردانی همایون اسعدیان خواهد بود.این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در بیست‌و‌هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی در آن نقش‌آفرینی کردند. داستان «طلا و مس» از این قرار است: سیدرضا طلبه‌ای که به‌تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده‌، شرکت کند. اما متوجه بیماری اسکلروز چندگانه همسرش زهرا می‌شود و به‌ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد.

همچنین فیلم سینمایی «شیدا» به‌کارگردانی کمال تبریزی در ساعت 22:30 به‌وقت تهران روانه آنتن می‌شود.این فیلم عاشقانه در سال 1377 ساخته شده و لیلا حاتمی، پارسا پیروزفر، بهزاد فراهانی، محمدرضا شریفی‌نیا و نادیا دلدارگلچین در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بازپخش این فیلم‌های سینمایی هر 6 ساعت یک بار و در سه نوبت روی آنتن قرار خواهد گرفت.

شبکه بین المللی«العالم» شانزده ساله شد

شبکه خبری «العالم» با پشت سر گذاشتن سال ها فعالیت پر مشقت و موفقیت آمیز در اطلاع رسانی و پوشش کامل اخبار و تحولات خاورمیانه و جهان، امروز شانزده ساله شد. شبکه بین المللی «العالم»، فعالیت خود را با شعار «العالم بین یدیک» (جهان در دستان توست) همزمان با تجاوز نیروهای آمریکایی و انگلیسی به کشور عراق، در فوریه 2003 میلادی(اسفند ماه 1381 هجری شمسی)  آغاز کرد. اطلاع رسانی سـریـع و شفـاف از رویـدادهـا و تحـولات سیاسی جهان و نیز اتخاذ سیاست رسانه ای فعال در برابر جریانات یکسویه امپریالیزم خبری غرب از مهمترین اهداف راه اندازی این شبکه‌ بین‌المللی است. این شبکه 24ساعته با فعالیت 60 خبرنگار مهم ترین رویداد های جهان را در 50 بخش خبری در طول شبانه روز همراه با تحلیل و گزارش و پوشش زنده تحولات منطقه خاورمیانه با  ناب ترین تصاویر خبری، به اطلاع مخاطبان خود می رساند.

همچنین شبکه «العالم» از طریق وب سایت های خود به زبان های عربی و فارسی و حضور جدی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتـر، یـوتیـوب ،تلگرام، اینستـاگرام ، گوگل پلاس ،اپلیکیشن ؛ شبکه های اجتماعی فارسی زبان (سروش ایتا ) و....با مخاطبان خود ارتباط مناسب و مطلوبی برقرار کرده است. این تارنما امکان دسترسی به آخرین و مهمترین رویدادهای خبری دنیا را به زبان فارسی و عربی برای مخاطبان و به صورت زنده امکان‌پذیر ساخته است.

در طی سال های مختلف خبرنگاران و عوامل شبکه العالم در طی فعالیت حرفه ای و رسانه ای خود در پوشش های خبری با حوادث تلخ و گوناگونی روبرو بوده اند. شهادت، زخمی شدن و اهانت به خبرنگاران، توقیف اموال و دارایی ها ،تعطیلی دفاتر و قطع پخش برنامه های شبکه خبری العالم و ارسال پارازیت روی امواج آن با انگیزه های سیاسی و برنامه ریزی شده از جمله اتفاقاتی است که با آن روبه رو بوده است.

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط آی فیلم شبکه دو شبکه یک تلویزیون رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آی فیلم شبکه دو شبکه یک تلویزیون رسانه ملی آی فیلم شبکه دو شبکه یک تلویزیون رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های تلویزیون در نهمین روز فروردین ماه

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن های «تندر»، «گنجینه هفتم»، «مگالون: حفره سهمگین»، «ملوان من، عشق من»، «چیژیک پیژیک»، «در سرزمین گنهکاران»، «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»، «خزنده»، «ریچارد لک‌لک ۲ ـ راز جواهر خارق‌العاده»، «انجمن بشقاب پرنده ها»، «وعده ها»، «ارتقا» و «مجرم» امروز، ۹ فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «تندر» به کارگردانی کریستین دوگوای پنج‌شنبه، ۹ فروردین ماه ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ملانی لورن، پیو مارما و کارمن کاسوویتز آمده است: زویی که در میان اسب‌ها در مزرعه پدر و مادرش بزرگ شده است، رویای سوارکاری را در سر می‌پروراند. او با یکی از اسب‌های جوان مزرعه، پیوندی عمیق برقرار می‌کند و ...

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی جدید «گنجینه هفتم» به کارگردانی ماساهارو تاکه ساعت ۹ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوگان آشیا، میتسورو فوکیکوشی و جاکوجاکو کاتسور خواهیم دید: در ژاپن باستان پادشاه قدرتمندی به نام هِیده یوشی وجود داشته که افسانه هایی پیرامون گنجینه های هفتگانه او در بین مردم وجود دارد. در این بین یک کمپانی مدعی می شود که 6 گنجینه را در اختیار داشته و به دنبال یافتن هفتمین گنجینه است که ...

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «مگالون: حفره سهمگین» به کارگردانی بن ویتلی ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه فیلم با بازی جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، اسکایلر ساموئلز و کلیف کرتیس آمده است: جوناس محققی است که در مورد گونه ای متفاوت از کوسه ای منقرض شده تحقیق می کند که درگیر ماجراهایی می شود.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «ملوان من، عشق من» به کارگردانی کلاوس هارو ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی جیمز کازمو، برید برنان و کاترین واکر خواهیم دید: هاوارد پیرمردی است که قبلا ملوان بوده و حالا تنهایی زندگی می‌کند. این پیرمرد بدعنق رابطه سردی با دخترش گریس دارد که سعی می‌کند کمی کنترل زندگی پدر را در دست بگیرد و کارهای خانه را برای پدرش ساده‌تر کند اما ...

شبکه تهران سیما

فیلم سینمایی جدید «چیژیک پیژیک» به کارگردانی الینا سونی ساعت ۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن با بازی دیمیتری آورین، الکساندرا باباسکینا و الکساندر بلینکین خواهیم دید: دانا و لوشکا بچه هایی هستند که قرار است با سایر بچه ها به یک اردو بروند که شهر را ببینند. آنها مجسمه چیژیک پیژیک را که یک گنجشک است و مردم می گویند که با انداختن سکه روی آن آرزوهایشان برآورده می شود را می بینند و ...

فیلم سینمایی جدید «در سرزمین گنهکاران» به کارگردانی رابرت لورنتس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

این فیلم با بازی لیام نیسون، کری کاندون، دزموند ایستوود و کانر مک نیل؛ درباره فینبار مورفی یک مرد میانسالی است که در یکی از روستاهای ایرلند شمالی زندگی می کند و حرفه اش آدمکشی است. او از این کار منزجر شده و ...

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «مردی از کنتاکی» به کارگردانی برت لنکستر ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی برت لنکستر، والتر ماتائو، جان مک‌اینتایر و دایان فاستر خواهیم دید: مردی مرزنشین که در کنتاکی زندگی می کند پس از افزایش جمعیت منطقه تصمیم می گیرد به همراه پسرش به غرب وحشی در تگزاس نقل مکان کند و ...

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

این فیلم روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه راهبردی ابوقُرَیب و حمله به فَکّه و شرهانی در روزهای پایانیِ جنگ. 

جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، زنده یاد علی سلیمانی و مهدی پاکدل در فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «سرقت» به کارگردانی اف. گری گری ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کوین هارت، گوگو ماتا را، سم ورثینگتون، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربیرو و بیلی مگنوسن آمده است: یک سارق خبره و نامزد سابقش به کمک هم تلاش می کنند چندین شمش طلا را به ارزش صد میلیون دلار که توسط مافیا برای سرمایه گذاری در عملیات تروریستی در حال انتقال از طریق یک هواپیمای مسافربری است، بربایند و ...

فیلم سینمایی جدید «خزنده» به کارگردانی گرانت سینگر ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بنیسیو دل تورو، جاستین تیمبرلیک، آلیسیا سیلورستون، اریک بوگوسیان و فرانسیس فیشر خواهیم دید: به دنبال قتل یک مشاور املاک، کارآگاهی کارکشته تلاش می کند حقیقت پرونده ای را آشکار کند که در آن هیچ چیز آن طور که نشان می دهد نیست و ...

شبکه کودک

فیلم سینمایی جدید «ریچارد لک‌لک 2 ـ راز جواهر خارق‌العاده» به کارگردانی بنجامین کوابیک و مت تانگه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

این انیمیشن درباره ریچارد گنجشک باهوشی است که از بچگی در کنار لک لک ها بزرگ شده است. کم کم فصل مهاجرت لک لک ها نزدیک است. رئیس لک لک ها به بقیه می گوید که وقتش رسیده تا ریچارد از گروه آنها جدا شود و ...

شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «انجمن بشقاب پرنده ها» به کارگردانی ویکتور دانل ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی کریستوفر نوردنروت، اوا ملاندر و هاکان اهن؛ داستان دختر نوجوانی به نام دنیز اسپونیک است که به دنبال پدرش می گردد. پدرش رئیس انجمن یوفوی سوئد بوده که دنبال پیدا کردن آدم فضایی ها و بشقاب پرنده ها بوده است و ... 

شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «وعده ها» به کارگردانی توماس کرویتوف ساعت ۱۳ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ایزابل هوپرت، ردا کاتب و نایدرا ایادی خواهید دید: کلمانس، شهردار شهری در نزدیکی پاریس، آخرین دوره فعالیت سیاسی خود را به پایان می رساند. او به متعهد بودن و حامی مردم شناخته می شود و همواره سعی کرده است تا مشکلات شهر و مردم را حل کند. با این حال، وقتی که او این فرصت را دارد تا وزیر راه و شهرسازی شود، جاه طلبی به سراغ او می آید و ...

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «ارتقا» به کارگردانی لی ونل ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در این فیلم با بازی لوگان مارشال گرین، ملانی والهو و استیو دانیلسن خواهیم دید: در آینده ‎ای نه چندان دور، گری تریس به لطف بخشندگی و سخاوت نابغه فناوری و تراشه‎ای کامپیوتری، نه تنها قادر است بار دیگر راه برود بلکه یک ماشین کشتار توقف ناپذیر تبدیل می‎شود و فرصت آن را خواهد داشت تا انتقام بگیرد اما ...

 شبکه فراتر (4k)

فیلم سینمایی «مجرم» به کارگردانی آریل رومن ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کوین کاستنر و رایان ری نولدس خواهید دید: یک مامور سیا در حین انجام یک ماموریت شناسایی توسط هدف که یک تروریست اسپانیایی است شناسایی و کشته می‌شود. او در حین فرار کیف حاوی مدارک مهمی را جایی پنهان کرده است و ...

دیگر خبرها

  • فیلم‌های تلویزیون در نهمین روز فروردین ماه
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • هفت‌سین سینمایی تلویزیون/ از «آدم‌کش» تا «کارو»
  • هفت‌سین سینمایی تلویزیون/ از «آدم‌کش» تا «مرد عنکبوتی»
  • فیلم های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه
  • اخبار کوتاه رسانه در هفتم فروردین
  • فیلم‌های تلویزیون در هفتمین روز فروردین ماه
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»
  • فیلم های تلویزیون در هفتمین روز فروردین ماه