Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - استاندار آذربايجان شرقي در حکمي، عليار راستگو را به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي خود منصوب کرد.

به گزارش پنجشنبه ايرنا، راستگو پيش از اين فرماندار تبريز و همزمان سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان شرقي بود.
راستگو، دانش آموخته دانشکده حقوق دانشگاه تهران است و از جمله سوابق اجرايي وي مي‌توان به رياست دبيرخانه شوراي امنيت کشور، مدير کل سياسي استانداري کردستان، فرمانداري‌ شهرستان هاي هاي کليبر، مراغه، جلفا، آذرشهر، مرند و تبريز، معاونت اقتصادي و بين‌المللي منطقه آزاد ارس، معاونت اقتصادي مجتمع صنعتي تراکتورسازي و منطقه اقتصادي سهلان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار آذربايجان شرقي امروز همچنين بهروز مهدوي را به عنوان سرپرست فرمانداري تبريز منصوب کرد.
518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، از امروز ۲۲ غرفه در شهر تبریز و ۳۸ غرفه دیگر نیز در ۲۰ شهرستان استان به عرضه میوه شب عید و کالا‌های اساسی اقدام می کنند.

به گفته اکبر افتحی، ۸۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید ذخیره‌سازی شده است که ۴۰۰ تن میوه در شهر تبریز و ۴۰۰ تن باقی مانده در سایر شهرستان‌ها توزیع می شود.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی پیش تر اعلام کرده بود که سیب زرد و قرمز با کیفیت ممتاز به قیمت هر کیلو ۲۹ هزار تومان و پرتقال به قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان برای مصرف کنندگان است.

سیب های ممتاز در سبدهای ۷ تا ۸ کیلویی و پرتقال تامسون در سبدهای ۹ تا ۱۰ کیلویی توزیع می شود.

دیگر خبرها

  • "امیراسکندری"، معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو شد
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • توسعه آذربایجان شرقی با حضور بخش خصوصی کارآمد و فعال
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • لزوم برنامه ریزی برای افتتاح ماهانه یک طرح نیمه‌تمام در آذربایجان شرقی
  • کناره گیری معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد
  • تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است