Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال پورتو در پایان یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو با برتری 3 بر یک مقابل رم در بازی برگشت خانگی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم برتر این جام راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان بازی، ابتدا سوارس در دقیقه 26 پورتو را پیش انداخت، اما دروسی در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل مساوی رم را به ثمر رساند، با این حال، پورتو بار دیگر توسط مارگا در دقیقه 52 به گل رسید تا با تکرار نتیجه بازی رفت این بار به سود پورتو، بازی در دو وقت 15 دقیقه‌ای دنبال شود.

براساس این گزارش، در شانزدهمین دقیقه وقت‌های اضافه، داور با کمک تصاویر ویدئویی یک پنالتی برای پورتو اعلام کرد و تیس با گل کردن ضربه در دقیقه 117 برتری 3 بر یک میزبان را رقم زد. به این ترتیب تیم پرتغالی با وجود  شکست 2 بر یک در بازی رفت با برتری مجموع 4 بر 3 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

فوتبال جهان|منچستریونایتد با بازگشت معجزه‌‌آسا در پاریس صعود کرد/ پاری‌سن‌ژرمن حذف شد

 

انتهای پیام/

R7879/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پورتو پرتغال

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. 

پس از 90 دقیقه جدال هیجان‌انگیز دو تیم در سانتیاگو برنابئو و ثبت نتیجه 3-3، حال سرنوشت این نبرد در استادیوم اتحاد رقم می‌خورد، همان‌جایی که سیتیزن‌ها مدت‌ها است طعم شکست را نچشیده و مقابل هیچ‌تیمی، حتی رئال مادرید پرافتخار زانو نزده‌اند. 

منچسترسیتی، خوشحال از بازگشت دوباره به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، با روحیه‌ای مضاعف از رئال مادرید پذیرایی می‌کند. سیتیزن‌ها خلاف بازی رفت که کایل واکر و ناتان آکه را به دلیل مصدومیت و هم‌چنین کوین دی‌بروینه را به علت مسمومیت ناگهانی در اختیار نداشتند، با تمام قوا با پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد. 

منچسترسیتی نه‌تنها هرگز به رئال مادرید در استادیوم اتحاد نباخته، بلکه از آخرین شکست خانگی قهرمان انگلیس در لیگ قهرمانان بیش از 5 سال می‌گذرد. آماری که منچسترسیتی را به پیروزی برابر رئال مادرید در اتحاد امیدوار می‌ کند اما دیروز کارلو آنچلوتی و جود بلینگام گفتند که رئال با قدرت و اطمینان وارد زمین می شود و می خواهد همه پیش داوری ها را باطل کند.

از دیروز گمانه زنی ها در مورد یازده‌تای اصلی دو تیم شروع شده و مارکا امروز ترکیب احتمالی دو تیم را اینگونه اعلام کرد:

منچسترسیتی: ادرسون، آکانجی، استونز، روبن دیاز، گواردیول، رودری، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن، گریلیش، هالند

رئال مادرید: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، کاماوینگا، کروس، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

لازم به ذکر است که در ترکیب رئال اورلین شوامنی به دلیل محرومیت غایب است.

دیگر خبرها

  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم