Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:00:23 GMT

سرقت سه میلیاردی کارمند اخراجی زن از خانه رئیس شرکت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۴۹۷۱

سرقت سه میلیاردی کارمند اخراجی زن از خانه رئیس شرکت

روزنامه ایران: ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه ۱۵ آبان مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت سه میلیاردی خانه‌اش خبر داد. او گفت: روز حادثه به محل کارم رفته بودم، اما وقتی به خانه برگشتم همسرم را با دست و پای بسته در حالی پیدا کردم که به همراه دختر ۵ ساله‌ام در یکی از اتاق‌ها حبس شده بود.

همسرم گفت: دو مرد به همراه یک خانم وارد خانه شده و پس از تخریب گاوصندوق حدود سه میلیارد تومان پول و دلار و طلا سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال این شکایت کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران تحقیقات را آغاز کردند. همسر مالباخته نیز در تحقیقات گفت: حدود ساعت دو بعد از ظهر ۱۵ آبان دو مرد به همراه یک خانم به عنوان مأمور به در خانه مان آمده و مدعی شدند که همسرم متهم به پولشویی است. آن‌ها به بهانه بازرسی وارد خانه شده، اما به محض ورود، اسلحه‌ای را روی سرم گذاشته و مرا به همراه دختر ۵ ساله‌ام به داخل اتاق بردند. بعد دست و پای ما را بستند و با تخریب در گاوصندوق اقدام به سرقت کردند. با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی به تحقیقات میدانی از محل کار مالباخته در یک شرکت خصوصی حسابداری و امور مالی پرداختند. در همان مراحل اولیه تحقیقات از محل شرکت، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که چندین سرقت از قبیل: سرقت گوشی تلفن همراه، سرقت ساعت و... از داخل شرکت شده است. در ادامه، با بررسی سوابق اعضای شرکت موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه‌دار به نام علیرضا شدند که از حدود چهار سال قبل در شرکت مشغول به کار شده و در حال حاضر به عنوان یکی از افراد مورد اعتماد صاحب شرکت به حساب می‌آید. کارآگاهان در ادامه اطلاع پیدا کردند که علیرضا یک روز قبل از وقوع سرقت به بهانه رفتن به شهرستان اقدام به گرفتن مرخصی کرده و پس از آن هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت نداشته است.
کارمند اخراجی
در ادامه تحقیقات مشخص شد علیرضا با یکی از کارمندان زن سابق شرکت به نام هایده که شهریور ماه از شرکت اخراج شده بود ارتباط نزدیک دارد. کارآگاهان دریافتند هایده به علت اینکه اطلاعات شرکت را به سایر شرکت‌های رقیب انتقال می‌داد اخراج شده بود.
اقدامات پلیسی در دستور کار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت تا اینکه یکی از دوستان «هایده» به نام «منصوره» (۴۲ ساله) مورد شناسایی قرار گرفت؛ در ادامه شخصی به نام سعید (۳۷ ساله) نیز شناسایی و مشخص شد از چندی پیش با منصوره آشنا شده است. تصاویر منصوره و سعید توسط همسر مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت؛ بدین ترتیب مخفیگاه منصوره در قنات کوثر شناسایی و ۱۳ اسفندماه دستگیر شد. با دستگیری منصوره، سعید و علیرضا نیز دستگیر شدند. علیرضا در تحقیقات مدعی شد که هایده دستور سرقت را داده و بدین ترتیب آخرین عضو این باند نیز دستگیر شد. سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به استفاده متهمان از اسلحه قلابی در سرقت، در پایان این خبر گفت: با اعتراف متهمان به مشارکت در سرقت با صدور قرار میلیاردی بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت سه میلیاردی خانه رئیس شرکت اخراج کارمند زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این زمینه اظهار کرد: چندی پیش، کشف جسد مردی در خانه‌اش واقع در یک برج ۲۰ طبقه در محله کوهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مخابره و دقایقی بعد تیم بررسی صحنه جرم پا به طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند.

سردار گودرزی، ادامه داد: کارآگاهان جنایی پس از ورود به محل با جسد مردی حدوداً ۴۳ ساله مواجه شدند که هدف ۳۷ ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که مقتول در شغل پخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته است و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به‌دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌های تخصصی صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد که موتورسیکلتی با ۲ سرنشین مقابل برج توقف کرده و مرد جوانی از موتور پیاده و وارد خانه مقتول شده است؛ نیم ساعت بعد از حضور وی، نفر دوم نیز وارد خانه قربانی شده و دقایقی بعد هر ۲ با عجله و شتاب از برج خارج شده و سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند و بعد از رفتن مردان جوان، دیگر هیچ رفت‌وآمدی به خانه مقتول صورت نگرفته بود.

سردار گودرزی متذکر شد: در نخستین‌گام با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات کارآگاهی، مشخصات ۲ مرد داخل فیلم شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی هشت میلیارد ریالی داشته‌اند.

وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، آنها را طی ۲ عملیات جداگانه بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: یکی از متهمان ماجرا را اینطور توضیح داد که دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت و او روز حادثه برای صحبت درباره اختلاف مالی به خانه‌اش رفت و از من خواست بیرون برج منتظرش بمانم، بعد از نیم ساعت با من تماس گرفت و خواست به خانه مقتول بروم، به محض ورود با جسد مواجه شدم و دوستم مدعی شد که ناخواسته دست به قتل زده است، من حتی شاهد این جنایت هم نبودم، اما از ترس باهم فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جنایت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی