Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت- ايرنا- چهار تفاهم نامه همکاري بين بخش هاي مختلف وزارت ، صنعت، معدن و تجارت و استانداري گيلان منعقد شد.

به گزارش ايرنا، تفاهم نامه اي بين سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) و سازمان صنعت ، معدن و تجارت گيلان در راستاي راه اندازي صنايع خودرو سازي سبک و راه اندازي صنايع ساخت و تجهيزات ناوگان ريلي منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين تفاهم نامه ديگري با سازمان توسعه تجارت ايران و تفاهم نامه همکاري دو جانبه سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران و سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان در راستاي انجام سرمايه گذاري و اجراي پروژه هايي توسط سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران و سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان منعقد شد .
تفاهم نامه هاي همکاري دو جانبه سازمان زمين شناسي و اکتشافات معدني کشور و سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان و تفاهم نامه همکاري دو جانبه سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران و تفاهم نامه همکاري دو جانبه سازمان توسعه تجارت ايران با استانداري گيلان نيز منعقد شد.
همچنين شش طرح صنعتي با حضور زرندي معاون وزير صنعت، معدن و تجارت در رشت و از طريق ويدئو کنفرانس با دستور رئيس جمهوري افتتاح شد.
توليد انواع ميلگرد و چسب اوره و رزين ملامين فرمالدئيد، نخ فرش، شمش فولادي ورق کارتن کرافت لاينر و انواع ناگت و21 نوع چيپس مرغ (براي اولين بار در گيلان) منطبق با فناوري روز، دستاورد اين سرمايه گذاري بخش خصوصي در استان است
اين پروژه ها شامل افتتاح يک واحد صنعتي با توليد ملامين فرمالدئيد و چسب اوره فرمالدئيد واقع در شهرک سفيد رود با اشتغالزايي 53 نفر و سرمايه گذاري 234 ميليون ريال بوده است .
پروژه ديگر افتتاح يک شرکت توليدي انواع ميلگرد با اشتغالزايي 130 نفر و سرمايه گذاري 560 هزار ميليون ريال ، همچنين يک واحد صنعتي توليد کارتن چند لا، کاغذ و مقواي کرافت لاينر قهوه اي با سرمايه گذاري 85 هزار ميليون ريال با اشتغالزايي 24 نفر بوده است.
بهره برداري از يک واحد توليدي واقع در شهرک صنعتي سفيدرود با اشتغالزايي 25 نفر و سرمايه گذاري 90 هزار ميليون ريال جهت بسته بندي مرغ،انواع ناگت و چيپس مرغ و افتتاح يک واحد صنعتي توليد نخ فرش با اشتغالزايي 100 نفر و سرمايه گذاري 500 هزار ميليون ريال در حاشيه روستاي جعفرآباد رشت و بهره برداري از يک واحد توليدي در شهرصنعتي رشت با اشتغالزايي 200 نفر و سرمايه گذاري يکهزار ميليون ريال از ديگر مشخصات پروژه هاي افتتاح شده سازمان صنعت، معدن و تجارت گيلان مي باشد.
بيش از سه هزار واحد صنعتي در گيلان فعال است.
7296 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار تن حدود ۴۰۰ هزار تن زغال سنگ حرارتی و ۲میلیون و ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ کک شو بوده است.


محمود زارع نیا افزود: این مقدار زغال سنگ از ۳۳ معدن فعال زغال سنگ استخراج شده که به کارخانه‌های کک سازی و فولادسازی سراسر کشور ارسال شده است.


وی گفت: معادن زغال سنگ طبس زمینه اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر را فراهم کرده است.


رئیس صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: تکمیل زنجیره طرح‌های توسعه‌ای برای افزایش میزان زغال سنگ به خصوص کک‌شو، احداث دو کارخانه کنسانتره زغال سنگ و همچنین به ظرفیت رساندن کارخانه کک‌سازی از جمله اقدامات برای افزایش میزان زغال سنگ استان در سال ۱۴۰۳ است.


۷۶ درصد ذخایر زغال سنگ کشور در طبس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی