Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی گفت: شرکت نساجی جمعیت هلال احمر روزانه بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه چادر و ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تخته پتو تولید می‌کند.

ظاهر رستمی مدیرعامل شرکت نساجی جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تولید چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: شرکت نساجی جمعیت هلال احمر روزانه بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه چادر و ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تخته پتو تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود ۶۰ هزار چادر تولید شده است، گفت:  در گذشته برای ساخت چادرها از پلی استر استفاده می شد، اما اکنون برای تنفس پذیری بیشتر ۳۰ درصد آن از نخ پنبه است.

رستمی در خصوص ضدحریق بودن چادرهای امدادی بیان کرد: به دلیل اینکه چادرها اغلب از پلی استر تولید می شدند، خطر حریق وجود داشت که اکنون تلاش می‌کنیم برای استانداردسازی گام‌های بیشتری برداریم.

بیشتر بخوانید: طراحی چادر‌های امدادی هلال احمر تغییر کرد/ طرحی برای مقابله با باد و باران

مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر عنوان کرد: در گذشته تولید پوشاک نداشتیم که اکنون با تولید اقلام پوشاک حلقه تولید را تکمیل کردیم.

وی با اشاره به صرفه جویی‌های اقتصادی در شرکت نساجی هلال احمر افزود: با تولید داخلی اقلامی، چون شلوار‌های امدادی، کوله پشتی و ... در دو سه سال اخیر بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان صرفه جویی کردیم.

انتهای پیام/

تولید روزانه ۶۰۰ چادر امدادی در شرکت نساجی جمعیت هلال احمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت