Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@03:58:43 GMT

مرخصی غیرحضوری خودرودهای پلاک اروند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۶۹۲۵

مرخصی غیرحضوری خودرودهای پلاک اروند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،عارف باوی مدیر کل گمرک خرمشهرگفت: برای رفاه مالکان خودروهای منطقه آزاد اروند، مرخصی خودروهای پلاک اروند برای فروردین سال ۹۸ از طریق سامانه tkgkh.ir و به صورت غیر حضوری امکان پذیر شد.

وی ،۲۰ تا ۲۸ اسفند به جز روزهای تعطیل را زمان ثبت درخواست اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند از ۱۷ اسفند با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات و انتخاب تاریخ مراجعه درخواست مرخصی ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل گمرک خرمشهرگفت: تمامی مراحل و زمان حضور در گمرک خرمشهر از طریق پیامک به اطلاع مالک خواهد رسید و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به سامانه معرفی شده، مراجعه کرد.

انتهای پیام/ د

ثبت درخواست مرخصی خودروهای پلاک اروند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی ضیغمی افزود: به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت روز محصولات ایران‌خودرو شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

وی بیان کرد: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که شرایط خرید به مراتب راحت تری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226895 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
  • ۳۸ درصد خودروهای قزوین آلایندگی دارند
  • جوی آفتابی در اروند
  • زمان فروش خودروهای برقی وارداتی
  • آغاز فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت
  • زمان فروش خودروهای برقی وارداتی اعلام شد
  • اعلام زمان فروش خودروهای برقی وارداتی
  • کارتهای سوخت جامانده در جایگاه‌ها در سامانه رهگیری کارت سوخت قابل پیگیری است
  • بیش از ۱۰۰۰ قطعه کارت سوخت در جایگاه‌های استان ایلام جا مانده است
  • افت دمای هوا در اروند