Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تازه‌ترین تصویر از الناز شاکردوست، پرویز پرستویی و مهران احمدی را در فیلم سینمایی «مطرب» ببینید. تازه‌ترین تصویر از الناز شاکردوست، پرویز پرستویی و مهران احمدی را در فیلم سینمایی «مطرب» ببینید.

پرویز پرستویی تصویری جدید از خود و بازیگران فیلم سینمایی «مطرب»، تازه‌ترین ساخته سینمایی مصطفی کیایی را در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «اینها ما رو قبول ندارن به ما میگن مطرب/ پایان مطرب در استانبول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی که در سکوت خبری آغاز شده بود در شهر استانبول ترکیه به پایان رسید. فیلمبرداری فیلم سینمایی «مطرب» هفتمین فیلم مصطفی کیایی از چند ماه پیش در سکوت خبری آغاز شده بود روز گذشته در شهر استانبول ترکیه به پایان رسید.
همزمان با فیلمبرداری فیلم تدوین آن نیز توسط نیما جعفری جوزانی انجام شده و بزودی به پایان می رسد. فیلم «مطرب» در ادامه آثار قبلی مصطفی کیایی یکی فیلم کمدی و اجتماعی است و پرویز پرستویی، الناز شاکر دوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم و با حضور محسن کیایی به عنوان بازیگر جلوی دوربین حسین جلیلی رفته‌اند. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند که هنوز نامی از آنها برده نشده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است :اینا اصلا ما رو قبول ندارن بهمون میگن «مطرب». مصطفی کیایی در فیلم «مطرب» علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشته است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (شنبه) در استانبول با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور امروز در دفتر خود میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است.

این دیدار پشت درهای بسته در دفتر ریاست جمهوری اردوغان برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • واکسیناسیون بیش از دو میلیون طیور بومی در لرستان
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • پرویز داوودی؛ درگذشت یار محمودها و پایداری
  • عجیب‌ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم! / این استایل بعید بود!