Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ از فعالیت ۶ هزار نفر در پلیس افتخاری پایتخت خبر داد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ اجتماعی پلیس تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی صبح امروز در همایش پلیس افتخاری فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه تهران بیش از 6 هزار پلیس افتخاری دارد، اظهار کرد: امنیت باید مردم‌پایه باشد و خود مردم در ایجاد آن سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: نیروی انتظامی خانه آحاد مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران است و لذا باید گره از مشکلات مردم باز کنیم، بیش از 98 درصد مردم قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند و مجرمان نیز باید منتظر برخورد مقتدرانه پلیس باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید از پتانسیل ظرفیت مردمی استفاده کنیم و به همین دلیل مانند سپاه که بسیجیان دلاور را کنار خود دارد، پلیس افتخاری را راه‌اندازی کردیم، پلیس پایتخت باید در این بخش پیشتاز باشد، در تهران تا 15 هزار نفر برای پلیس افتخاری تهران بزرگ ثبت‌نام کردند که 6 هزار نفر از آنها جذب این پلیس شدند.

رحیمی با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت پلیس افتخاری در پلیس فتای تهران بزرگ و با عنوان "گردان سایبری"، گفت: در تمام کلانتری‌ها یک اتاق به عنوان پلیس افتخاری ایجاد شده و به دنبال چشمان مردمی هستیم که بی‌انضباطی را به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با جدیت تلاش می‌کنیم که امنیت را مردمی و از ظرفیت مردم استفاده کنیم و اکنون در مقابل در ورودی هر کلانتری بنرهایی برای جذب پلیس افتخاری نصب شده است.

اجازه پلیس تهران به واحدهای صنفی برای فعالیت بیشتر در ایام آخر سالانتهای پیام/ R1370/P/S2,21,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صرفه جویی ۱۵ درصدی پایتخت نشینان در مصرف آب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری آب، عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور در خصوص آخرین وضعیت مخازن سدهای استان تهران اظهار داشت: میزان کل بارش استان تهران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حدود ۱۵۰ میلی‌متر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۶۳ میلی متر بود، حدود ۸ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: آخرین وضعیت ذخایر آب سدها نشان می‌دهد که ذخیره آب مخازن تأمین‌کننده آب شرب استان تهران از ابتدای سال آبی تاکنون نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود ۷ درصد کاهش داشته است.

بزرگ‌زاده با تأکید بر اینکه علیرغم بارش‌های اخیر برای گذر از ماه‌های گرم سال، مدیریت مصرف آب ضروری است، خاطرنشان کرد: همه ما پایتخت‌نشینان باید کاهش مصرف آب به میزان ۱۵ درصد را در برنامه‌های خود داشته باشند و در این زمینه همکاری شهروندان را خواستاریم.

کد خبر 6074481 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اصلاح قوانین و مقررات ضرورتی برای حفظ منابع طبیعی و توسعه معادن
  • لزوم صرفه جویی ۱۵ درصدی پایتخت نشینان در مصرف آب
  • دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران: احداث مسجد در بوستان قیطریه طبق قوانین و مقررات است
  • احداث مسجد در بوستان قیطریه طبق قوانین و مقررات است
  • احداث مسجد در بوستان قیطریه منطبق بر قوانین و مقررات است
  • احداث مسجد در بوستان قیطریه منطبق بر مصوبه قوانین و مقررات است
  • اجرای طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در چهارمحال و بختیاری
  • هرگونه بهره‌برداری از محصولات مرتعی و جنگلی ممنوع و غیر قانونی است
  • به دنبال ایجاد سامانه‌ای برای اشتراک‌گذاری رویه‌های حقوقی در صنعت بیمه هستیم
  • تایید تلاش‌های متراکم دولت از سوی رهبر معظم انقلاب افتخاری برای دولت مردمی است