Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود میرمحمد صادقی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت سد زاینده‌رود اظهار داشت: امسال در سرشاخه‌های زاینده رود بارش‌های خوبی داشتیم، بر این اساس تا کنون ۱۳۵۰ میلیمتر بارش داشته‌ایم در حالی‌که سال گذشته در این زمان حدود ۴۰۰ میلیمتر بارندگی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها به نسبت سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است، گفت: نسبت به میانگین بلند مدت که ۹۵۶ میلیمتر است افزایش حدود ۴۰ درصدی را شاهد هستیم، بنابراین از نظر ذخیره برفی مشکلی نخواهیم داشت و با افزایش درجه حرارت هوا در سال جدید حجم سد افزایش پیدا می‌کند. 

  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: بازگشایی آب زاینده‌رود در ایام نوروز با لحاظ کردن آب شرب و کلیه تعهداتی است که ما به کشاورزان داریم.

وی درباره توزیع آب ویژه کشت نیز بیان کرد: همه کشاورزان آب دومی را نیز دریافت می‌کنند و مشکلی برای کشت نخواهند داشت، همان طور که استاندار اصفهان نیز گفت: بخشی از این آب از حقابه زیست محیطی است و ان‌شالله مشکلی برای تأمین آب نخواهیم داشت.    انتهای پیام/م    افزایش 300درصدی میزان بارش ها  نسبت سال گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وزارت خارجه هند اعلام کرد یک تن از ۱۷ خدمه کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی که توسط ایران توقیف شده است، تا این لحظه آزاد شده و باقی خدمه این کشتی نیز سالم هستند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آن‌ها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که  «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان