Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

از هتل‌های خوب گرفته تا دیدنی‌های تاریخی و هیجان انگیز همه چیز در یک سفر کامل مهم است. آژانس مقتدر سیر سالهاست تور‌های گردشگری را با نظم خوب و راهنما‌های گردشگری حرفه‌ای برگزار می‌کند در اینجا به شرح سه تور پرطرفدار این آژانس توجه کنید.

 

 

تور هند و سفر به شهر‌های هزار رنگ

تور هند انتخاب هیجان انگیزی است و با رزرو آن وارد دومین کشور پر جمعیت دنیا می‌شوید و به سرزمینی کهن سفر می‌کنید اینجا کشور هزار دین و هزار رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در روز اول فروردین جشن هولی در هند برپا می‌شود این همان جشنی است که به آن جشنن رنگ نیز هم می گویند و مردم به سوی هم رنگ پرت می‌کنند. معمولا عکاسان از همه جای دنیا دوست دارند که در این تاریخ به هند سفر کنند تا لحظه‌های رنگی را در این کشور ثبت کنند.

سفر به هند نیاز به ویزا دارد که کارشناسان آژانس مقتدر با همان هزینه دریافتی پکیج تور برای مسافران اقدام به اخذ ویزا نیز می‌کنند اما روزهای کاری مورد نیاز برای صدور ویزا را در برنامه‌ریزی سفر خود در نظر داشته باشید.

تور‌ها با پروازهای چارتر و مناسب ایران ایر، ماهان و معراج برنامه‌ریزی می شوند تمام تورها دارای خدمات ترنسفر فرودگاهی و بین شهری نیز هستند.  سفر‌ها در دو حالت مثلث طلایی که اقامت در دهلی، آگرا و جیپور بوده و در حالت دوم  سفر به بمبئی و اقامت در هتل‌های ساحلی گوا برنامه‌ریزی می‌شود.

در نوروز هند بسیار هوایی خوش دارد و زمان مناسبی برای سفر پیش از آمدن گرماست البته اگر عاشق شهر‌های ساحلی و هتل‌های لوکس هستید گوا مقصدی خاص بسیار عالی بشمار می‌رود و هر ساله میزبان انگلیسی‌ها و اروپایی هایی که برای افتاب گرفتن و گذراندن تعطیلات به گوا سفر می‌کنند.

نکته مهم در سفر به هند انتخاب هتل است دقت داشته باشید که به کشوری نزدیک استوا و بسیار شرجی سفر می‌کنید پس حتما در ابتدا هتل پنج ستاره و در نهایت هتل چهار ستاره انتخاب کنید و به کمتر اطمینان نکنید.

از خدمات تور های مقتدر سیر می توان به گشت با کشتی در گوا اشاره کرد و همینطور در تمام شهر‌های مثلث طلایی از دیدنی هایی همچون دروازه هند و تاج محل و بسیاری دیگر دیدن می‌کنید.

همین حالا می توانید با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید به دلیل طولانی‌تر بودن تعطیلات نوروزی خرید تور هند نوروز 98 بهترین فرصت برای دیدن این کشور زیبا است و در اصل یک تیر و چند نشان را زده‌اید!

 

سفر به کشور‌ شبهای روشن با تور تایلند

تور تایلند یعنی خوش‌گذرانی در یکی از زیبا‌ترین نقاط دنیا؛ اگر همیشه دلتان میخواسته این کشور را ببینید  روزهای پایانی سال بهترین فرصت برای رزرو تور لحظه آخری تایلند و سفر ارزان به این کشور است.

تور‌های تایلند در آژانس مقتدر سیر به مقاصد مختلف گردشگری این کشور به صورت ترکیبی و تک مقصدی برنامه‌ریزی شده است. با پرواز ماهان می توانید اقامت در هر یک از شهر‌های بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی را انتخاب کنید.

بانکوک یکی از شهر‌های شلوغ دنیا است اسنشهر همیشه زنده است و پر از معابد زیبا و دیدنی‌ها فراوان است.

 به همراه دوستان و خانواده می‌توانید برنامه ریزی سفر کنید از باغ وحش‌های خوب گرفته تا بازار‌های مناسب خرید و تجربه‌های هیجان انگیز منتظر شماست.

اگر تور های ترکیبی را انتخاب کردید تمام خرید خود را بهتر است در بانکوک انجام دهید از مراکز خرید سیام پاراگون و MBK  سوغاتی بخرید. تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای گشت شهری و ترنسفر فرودگاهی نیز هستند و دیدنی‌های جذاب شهر را به همراه یک راهنمای فارسی زبان بازدید می‌کنید.

انتخاب تایلند به عنوان مقصدی همه جانبه برای تعطیلات نوروز 98 بسیار مناسب است تایلند هوایی مطبوع و کمی گرم دارد که می توانید در آب‌های دریای اژه شنا کنید و از هتل‌های ساحلی چهار و پنج ستاره تایلند لذت ببرید.

در کل هتل های تایلند ارزان هستند و بهتر است به کم قانع نشوید. برای اطلاع از تور‌های نوروزی آژانس حتما سری به وب‌سایت مقتدر سیر بزنید و یا با کارشناسان مسافرتی آژانس تماس بگیرید و تور تایلند نوروز 98 را رزرو کنید.

تماشای بهار در سواحل آسیا با تور مالزی

تور مالزی را در روزهای اخر اسفند ماه ارزان رزرو کنید اگر فرصت سفر دارید در این زمان که همه درگیر کارهای پایان سال هستند بهترین وقت ارزان سفر رفتن است.

به همراه محبوبتان به شهر سر سبز و زیبای کوالالامپور وارد شوید. این شهر گردشگری با طبیعت زیبا توریست‌های زیادی را میزبانی می‌کند. در ورود به کوالالامپور برج‌های خود نمایی می‌کنند. یادتان باشد که برای دیدن شهر و منظره زیبای غروب آفتاب با همسفرتان به این برج بروید.

می توانید در مرکز خرید KLCC  در همان نزدیکی خرید سالانه را داشته باشید و برای عزیزانتان سوغاتی زیبا بخرید.

آفر‌های تور کوالالامپور معمولا ۷ یا ۸ شب هستند و باپرواز‌های ماهان و عمان ایر اجرا می شوند. تمام تورهای مالزی به مقصد کوالامپور و یا ترکیبی از این شهر و پنانگ، لنکاوی و حتی سنگاپور هستند. با طولانی بودن روزهای سفر به مالزی انتخاب این تور در نوروز 98 همبسیار عاقلانه است ۷ هم هوایی مطوع دارد که می توانیدبه تفریحات ساحلی و دریایی بپردازید و هم سال جدید را با انرژی افزون تری آغاز می کنید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای عید و تعطیلات مناسبی که در نظر دارید تور مالزی را بخرید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باغ وحش تعطیلات نوروز خانواده روزهای پایانی سال گردشگری پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • ۸ عکس از اولین روز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید