Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:49:26 GMT

تقابل امیر با شاگردان سابق خود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۹۲۲۶

به گزارش ایلنا، دیدار سپاهان اصفهان – پارس جنوبی جم یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است و کسب 3 امتیاز بازی اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان امیر قلعه نویی دارد.  

این بازی را می‌توان تقابل بازیکنان سابق سپاهان با تیم قبلی خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت محمد نوری، فرزاد حاتمی و رحمان احمدی به اصفهان می‌تواند بر جذابیت‌های این بازی اضافه کند خصوصا اینکه این سه نفر چند سال سابقه شاگردی امیر قلعه‌نویی را در کارنامه دارند. 

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی روی درخشش این سه نفر حساب ویژه‌ای باز کرده که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه بازی داشته‌باشد.

فرزاد حاتمی

او را می‌توان مارکوپولوی فوتبال ایران دانست. بازیکنی که بازی در اکثر تیم‌های لیگ برتر را تجربه کرده و برای همه تیم‌های بزرگ ایران به میدان رفته‌است. فرزاد حاتمی را می‌توان بازیکن موردعلاقه امیر قلعه نویی نیز دانست که در تراکتورسازی، سپاهان و استقلال شاگرد ژنرال بوده‌است. فرزاد حاتمی در نیم‌ فصل به پارس جنوبی منتقل شد و بازی سپاهان بهترین فرصت برای اثبات توانایی‌های اوست.

رحمان احمدی

دروازه‌بان پارس جنوبی این روزها حسابی آماده‌است و در دو هفته گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌است. رحمان احمدی در دو هفته گذشته دو بار پنالتی‌های حریفان را مهار کرده و نشان داده هنوز هم یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر است. احمدی در سه مقطع برای سپاهان به میدان رفته‌است و نزدیک به 6 سال برای زردپوشان اصفهانی سابقه بازی دارد.

محمد نوری

اگرچه محمد نوری آمادگی گذشته را ندارد اما در بازی‌های این فصل نشان داده هنوز هم می‌تواند بازیکن مهمی برای تیمش باشد و به نوعی می‌توان او را مغز متفکر پارس جنوبی دانست. نوری سال‌ها قبل و در زمان حضور فرهاد کاظمی سابقه بازی برای سپاهان را در کارنامه دارد. هم‌چنین نوری سابقه شاگردی امیر قلعه‌نویی را در کارنامه دارد و زمانی که ژنرال در تبریز حضور داشت محمد نوری برای تراکتورسازی به میدان می‌رفت. 

این سه نفر را می‌توان مهم‌ترین مهره‌های پارس برای متوقف کردن سپاهان دانست. اصفهانی‌ها نیز با توجه به شکست هفته قبل برابر تراکتورسازی برای عقب نماندن از جمع مدعیان و باقی ماندن در کورس شدیدا به این 3 امتیاز نیاز دارند. باید دید در نهایت پارس جنوبی موفق خواهدشد سد راه شاگردان قلعه نویی شود یا روند خوب سپاهان در بازی‌های خانگی ادامه خواهد داشت. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد نوری سپاهان فرزاد حاتمی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

عده‌ای عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی از رامین رضایت ندارد و بعد هم بحث جوان‌گرایی در تیم ملی و خط خوردن نفراتی، چون روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مطرح شد، اما بر خلاف بعضی از پیش‌بینی‌ها رامین رضاییان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت با ترکمنستان هم کنار امیر قلعه‌نویی نشست و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد تا مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

معمولا در مسابقات ملی هر بازیکنی که همراه با سرمربی تیم به کنفرانس می‌رود در بازی تیم فیکس می‌شود و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی به کنفرانس برود، اما فردای آن روز در ترکیب نباشد. بر همین اساس قاعدتا رامین رضاییان هم باید دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند که در آن صورت صالح حردانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان یک پاس گل ارسال کرد، نیمکت‌نشین می‌شود.

رضاییان در جام ملت‌های آسیا عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، اما در مجموع همراه با سپاهان فصل خوبی را سپری کرده و باید دید تا چه زمانی می‌تواند در تیم ملی کشورمان بازی کند. فراموش نکنیم که سن رامین تا حدی بالا رفته و جام جهانی هم دو سال دیگر برگزار می‌شود و در واقع تا آن زمان رامین و بقیه بازیکنان تیم ملی ۲ سال دیگر پیرتر می‌شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت | محبوبیت ویژه ستاره ایران در ترکمنستان
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد