Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:43:38 GMT

رشد 50 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۹۵۷۹

رشد 50 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در اسدآباد

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان وجود داشت، گفت: امسال این تعداد به 3 هزار نفر رسیده که 50 درصد رشد داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمد طلایی‌منعم پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، ورزش را مقوله‌ای اجتماعی خواند و اظهار کرد: ورزش در اسدآباد در برخی رشته‌ها سرآمد و حرف اول را در سطح استان می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه، گفت: همان‌طور که جهان پهلوان تختی با رسانه جادوانه ماند، می‌توان با کمک رسانه به مسیر جامعه جهت داد و آنان را به سمت و سوی ورزش سوق داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد بیان کرد: متأسفانه کمتر از پنج درصد گرایش مردم اسدآباد به سمت و سوی فعالیت‌های بدنی و ورزش است که باید برای تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش از ظرفیت رسانه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود داشت، افزود: امسال این تعداد به 3 هزار نفر رسیده که 50 درصد رشد داشتیم.

طلایی‌منعم با اشاره به فعال شدن بیشتر هیأت ورزشی در اسدآباد، یادآور شد: امروز در برخی از حوزه‌های ورزشی با کمبود اعتبارات و البته زیر ساخت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ما در بحث دومیدانی، پیست استاندارد نداریم و ژیمناستیک ما تجهیز نشده، ادامه داد: امروز برای موفقیت در رشته‌های مختلف و قهرمان‌پروری تقویت علمی مربیان مهم است که البته در این زمینه کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با ابراز گلایه از دستگاه‌های خدمات‌رسان برای قطع حامل‌های انرژی، گفت: اماکن ورزشی در مجموعه اداره ورزش متعلق به همه مردم است و سایر دستگاه‌ها نیز به نوعی از آن بهره‌مند می‌شوند اما متأسفانه قطع شدن گاز سالن هزار و 500 نفری موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

وی تأکید کرد: سالن ورزشی هزار و 500 نفری در اداره ورزش در اختیار بخش خصوصی بوده و حدود 8 میلیون تومان بدهی بابت گاز دارد که البته از دیگر دلایل بسته شدن یک روزه این سالن، موارد بهداشتی و نبود سیستم گرمایشی آن بود.

طلایی‌منعم در خصوص خبر تعطیل شدن سالن پینگ پنگ در فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: این سالن در حال فعالیت است و مشکلی ندارد، شخصی که این خبر را منتشر کرده قبلا از اعضای این هیأت بوده که در حال حاضر در خدمت سربازی است.

وی همچنین ورزش همگانی را برای تمام اقشار جامعه مهم دانست و گفت: در این راستا مرکزی برای فعالیت کودکان پنج تا هشت سال نیز ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ماست که در چهارچوب کلان آن صورت می‌گیرد و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترک با روسای کمیسیون‌ ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیفتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهوری، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این‌ افراد نمایندگان قهرمانان هستند و مشکلات خود را مطرح کردند و خود ما هم نسبت به برخی از آن‌ها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی را فراهم کنیم که قهرمانان در بهترین فضا، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک‌ مدیران با قهرمانان کمک کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای ارائه تسهیلات به ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا چهارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون 6 ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارتخانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان 34 هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چهارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون برعهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه خواهد بود. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها، مبارک سهام‌داران باشد و دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما هم کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است