Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@00:56:03 GMT

مبلغ منتقد بن‌سلمان اعدام می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۰۰۳۶

مبلغ منتقد بن‌سلمان اعدام می شود؟

فرزند مبلغ مشهور سعودی از برگزاری جلسه محرحمانه محاکمه پدرش خبر داد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، عبدالله فرزند سلمان العوده مبلغ سعودی اعلام کرد جلسه سری که قرار بود برای محاکمه پدرش برگزار شودو سه بار هم به تاخیر افتاد، روز چهارشنبه(15 اسفند) بدون حضور وی برگزار شد.

عبدالله العوده در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت دادستان کل سعودی در خلال این جلسه سری بار دیگر درخواست قبلی خود برای اعدام العوده را بنا به اتهاماتی مرتبط با توئیت‌ها و فعالیت علمی و فرهنگی پدرش تکرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبدالله العوده که از پژوهشگران مرکز موسوم به تفاهم اسلامی مسیحی دانشگاه جرج تاون آمریکا به شمار می‌رود، اوایل فوریه گذشته تاکید کرده بود که هیچ نشانه‌ةایی برای حل پرونده پدرش یا آزادی وی وجود ندارد.

وکلای این مبلغ مشهور سعودی هم از نگرانی خود مبنی بر صدور حکم اعدام علیه وی به سبب توئیتی که نوشته بود و اینگونه تفسیر شد که درباره بحران میان ریاض و دوحه نوشته است، خبر داده‌اند.

عبدالله العوده در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز که 13 فوریه گذشته منتشر شد، تاکید کرد مقامات سعودی به دنبال اعدام پدرش هستند، وی از جهان خواست علیه حاکمیتی به پا خیزند که جهان را با ادعای اینکه اصلاح طلب است، فریب داده است.

مقامات رژیم سعودی، سلمان العوده را 10 سپتامبر 2017 میلادی در چارچوب بازداشت شماری از علما و نویسندگان و پس از توئیتی که وی درباره بحران میان عربستان و قطر نوشته بود، بازداشت کردند.

در سپتامبر 2018 میلادی، دادگاه العوده در ریاض آغاز شد و دادستان سعودی خواستار صدور حکم اعدام علیه وی به اتهام تروریسم شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بن سلمان اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • حق حضانت فرزند، اهرم فشار والدین
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه