Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم از داور ترکیه‌ای بازی شب گذشته این تیم با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیمز پالوتا پس از شکست 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رم مقابل پورتو در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 شد، در اعتراض به تصمیمات بحث‌برانگیز جونیت چاکر، داور ترکیه‌ای این بازی از جمله نادیده گرفتن یک پنالتی به سود جالوروسی - در صحنه برخورد موسی مارگا با پاتریک شیک - و به ثمر رسیدن گل اول پورتو در شرایط مشکوک به آفساید گفت: فصل گذشته خواهان استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی در لیگ قهرمانان اروپا شدیم، چون در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته همین رقابت‌ها به خاطر نبود VAR ضربه بدی خوردیم و در این بازی هم با وجود این فناوری ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود VAR همچنان صعود ما مورد سرقت قرار می‌گیرد. پاتریک شیک کاملاً در محوطه جریمه سرنگون شد، کمک داور ویدئویی هم این را نشان داد، اما هیچ چیزی گرفته نشد. بابت این سرقت‌ها خسته شدم. من دیگر کم آوردم.

کونسیسائو: عملکرد تیمی شگفت‌انگیزی مقابل رم از خود ارائه دادیملیگ قهرمانان اروپا| پورتو در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای رم را حذف کرد

رئیس باشگاه رم ادامه داد: استفان الشعراوی در دقیقه 49 در حالی که در موقعیت آفساید نبود، توسط دروازه‌بان پورتو سرنگون شد. در دقیقه 63 توپ به دست بازیکن حریف خورد و در دقیقه 67 هم تعادل پاتریک شیک را در محوطه جریمه به‌هم زدند. می‌دانم که داوری کار سختی است، اما واقعاً شرم‌آور است که ما به خاطر چنین اتفاقاتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از گردونه رقابت‌ها حذف شویم. راستی داور باید در دقیقه 63 بازیکن پورتو را به خاطر خطای هَند اخراج می‌کرد و آنها با 10 نفر به بازی ادامه می‌دادند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پورتو پرتغال لیگ قهرمانان اروپا آ اس رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا آ اس رم لیگ قهرمانان اروپا آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!