Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن پنجشنبه آخر سال، اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد با سایر ارگان‌های خدمات رسان تمهیدات لازم برای سرویس‌دهی مناسب به شهروندان پیش‌بینی‌شده است.

وی با تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، زیارت اهل قبور و گلزار شهدا را از سنت‌های حسنه دین اسلام دانست و گفت: سازمان مدیریت آرمستان‌های شهرداری کرج به دنبال اتخاذ تدابیر ویژه و ارائه برنامه‌های مناسب برای شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابه جایی مسافران به ۳۰ دستگاه اتوبوس

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج اضافه کرد: مقررشده است ۳۰ دستگاه اتوبوس واحد جابجایی مسافران از میدان حصارک به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) و بلعکس را فراهم کند.

عسگری با توجه به‌پیش بینی حضور ۳۰۰ هزارنفری زائران در روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی سال، گفت: برای روان‌سازی ترافیک اقدامات لازم برای ایجاد پارکینگ‌های مناسب در مجاورت قطعات صورت پذیرفته است.

کد خبر 4561830

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌سیدرشید شجاعی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی جداول برخی از خیابان‌های منطقه "عین دو" اهواز، گفت: این عملیات به درخواست شورای اجتماعی محلات، افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری و درخواست‌های مردمی درحال اجرا است.


وی افزود: مناسب سازی جداول حاشیه خیابان‌ها، بهبود ساختار پیاده‌رو‌ها و جدول گذاری منطقه نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شجاعی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهر‌ها و معضلات ترافیکی، ایجاد پیاده‌رو‌ها بیش از گذشته مورد توجه است، زیرا در جا به جایی ساکنان و انتقال ترافیک شهر نقش به‌سزایی دارند.

شهردار منطقه ۶ اهواز اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری منطقه عنوان و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت ماه امسال این طرح تکمیل شود.


وی می‌گوید: خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد ایمن سازی، مناسب سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان جزو اولویت‌های کاری این مرکز است.

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • آیفون SE4؛ قابلیت‌های آیفون 15 با قیمت مناسب
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • اعلام آمادگی آب منطقه‌ای هرمزگان بدنبال هشدار قرمز هواشناسی
  • بانک‌ها در چه صورتی پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آستارا
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم