Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست، مدیرکل حفاظت از محیط زیست اردبیل ظهر امروز در نشست کتابخوان ویژه روز درختکاری در اردبیل اظهار داشت: ضرورت فرهنگ سازی با هدف صیانت از محیط زیست اولویت اساسی است و در این زمینه خواستار مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز در استان مطلوب نیست، افزود: میانگین سرانه در استان 9.5 متر مربع و در مرکز استان 7.6 متر مربع و پایین تر از میانگین کشوری است که با شهرداری ها جهت جبران آن مکاتباتی انجام یافته است.

 مدیرکل حفاظت از محیط زیست اردبیل با بیان اینکه سرانه جنگل نیز در استان پایین است، تصریح کرد: کل جنگل های استان 69 هزار هکتار و سرانه برای هر نفر 500 متر مربع است و این در حالی است که میانگین کشوری سرانه جنگل 1600 متر مربع برای هر نفر و میانگین جهانی 6 هزار متر مربع برای هر فرد است.

خداپرست با تاکید به نقش فضای سبز در بهبود شریط جوی، گفت: به ویژه از صنایع درخواست شده تا مطابق قوانین 25 درصد عرصه خود را به کاشت درخت و توسعه فضای سبز اختصاص دهند.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی جهت صیانت از طبیعت، اظهار کرد: با کمک سازمان های مردم نهاد این مهم دنبال می شود از جمله معاوضه نهال با کاغذ باطله توسط یکی از سازمان ها عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ع

سرانه فضای سبز در اردبیل مطلوب نیست

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است

ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.

جلال آفاقی، با اشاره به شکست رژیم جعلی و کودک‌کش و متجاوز رژیم صهیونیستی در افکار عمومی و تنفر جهانی نسبت به جنایت‌های صهیونیستی، در خصوص عملیات گسترده و هجمه روانی موجود هشدار داد و افزود: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.

وی ادامه داد: غول‌های رسانه‌ای دشمن با استفاده از تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌ها و به مدد وسایل ارتباط جمعی وابسته، تمام تلاش خود را جهت وارونه جلوه دادن وقایع و بازنمایی غیرواقعی به جای واقعیت‌گرایی به کاربسته‌اند.

به نقل از روابط عمومی دادستانی اردبیل، آفاقی با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای اظهار کرد: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه ۳۱ مترمربعی فضای سبز در منطقه چهار شهر قم
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • نبرد برای تسخیر اذهان افراد در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • آرامش بازار اردبیل برخلاف شایعات معاندان در فضای مجازی
  • وضعیت بارندگی در همدان بهتر از میانگین کشوری است
  • ۱.۵ متر مربع به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه شده است
  • ۱.۵ مترمربع به سرانه فضای سبز شهر سنندج اضافه شده است