Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-18@15:29:46 GMT

مهار نشت نفت از خط لوله ۳۶اصلی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۱۱۱۲

مهار نشت نفت از خط لوله ۳۶اصلی برگزار شد

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون رزمایش مقابله با نشت خطوط لوله با عنوان «مهار نشت نفت از خط لوله ۳۶اصلی » را در محل تلمبه‌خانه رامشیر و رودخانه جراحی برگزار کرد. حمید کاویان، مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از سرعت عمل و چابکی کارکنان شرکت در شناسایی، هماهنگی و اقدام در شرایط بروز نشت خطوط لوله جریانی و تاکید بر ارتقای این توانمندی گفت: صیانت از منابع انسانی و عملیاتی که شامل تاسیسات، تجهیزات و ماشین‌آلات فرایندی است، از الزام‌های اصلی تداوم تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، وی افزود: خوشبختانه شرکت نفت و گاز مارون از نظر عملیاتی و با توجه به اقدام‌های مهمی که در حوزه پدافند غیرعامل انجام شد، آمادگی قابل قبولی دارد. بر این اساس، این رزمایش از سوی اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با همکاری مدیریت عملیات، خدمات و اداره حراست برنامه‌ریزی و اجرا شد. شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در طول سال، چند رزمایش مختلف در بخش‌های ایمنی، عملیات و حراست برای ارتقای سرعت واکنش در مقابل بحران‌های مختلف برنامه‌ریزی و در زمان‌بندی مشخص برگزار می‌کند. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد که برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

وی با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی های پیاپی اظهار امیدواری کرد که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896334

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • ارایه خدمت پزشکی و بهداشتی ارتش در گچساران