Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا در تایلند به بررسی تیم های حاضر در این رقابت ها پرداخت و گزارش خود درباره بازی های گروه چهارم نوشت: جمهوری اسلامی ایران، تیم سوم جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ و قهرمان اخیر مسابقات بین قاره‌ای فوتبال ساحلی ۲۰۱۸ یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود، اما مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی، تأکید می‌کند که در اولین مسابقه این تیم در مسابقات فوتبال ساحلی تایلند در سال ۲۰۱۹ برابر عراق هیچ چیزی را نباید بدیهی و آسان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران، قهرمان بلامنازع آسیا، با داشتن ستاره‌هایی مانند محمد معصومی زاده و محمد علی مختاری، از جمله بخت‌های قهرمانی است که می‌تواند روز ۱۷ مارس فاتح عنوان قهرمانی شود، اما اوکتاویو می‌داند نمونه‌هایی بی شماری از بخت‌های مسلم قهرمانی بوده اند که ناکام مانده اند، و از بازیکنان خود می‌خواهد از روز اول عملکرد خوبی داشته باشند.

اوکتاویو گفت: دو روز پیش ما دیدیم که رئال مادرید در خانه شکست خورد و ما در کشورمان، برزیل، چنین تجربه‌ای داشتیم که در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ ما به عنوان بخت قهرمانی ۷-۱ مقابل آلمان شکست خوردیم. بنابراین ما از این موارد درس می‌گیریم. ما می‌دانیم که تیم قدرتمندی هستیم و تیم خوبی داریم که دارای اعتماد به نفس زیادی است، اما احترام زیادی برای حریفانمان قائل هستیم. ما تیم‌های قوی داریم که به اندازه ما سخت کار می‌کنند.

سرمربی ایران افزود:ما اکنون باید ۱۰۰ درصد روی اولین بازی مان برابر عراق، که تیم بسیار قوی هستند و برنامه آماده سازی بسیار خوبی داشته اند، تمرکز کنیم.

کریم مقدم، سرمربی ایرانی تیم ملی عراق که در مسابقه اول برابر تیم ملی کشورش قرار خواهد گرفت، درباره بازی با ایران گفت: اولین مسابقه‌ای که ما انجام می‌دهیم برابر تیم دوم رده بندی جهانی است. این یک تجربه خوب برای بازیکنان ماست. ما باید در برابر برخی از بهترین تیم‌ها در آسیا بازی کنیم و سعی خواهیم کرد که خیلی خوب بازی کنیم.

دیگر تیم گروه چهارم عمان است که دو بازی در جام جهانی انجام داده است.
در همین حال، طالب هلال، سرمربی عمان، که تیمش در بازی اول استراحت خواهد کرد درباره این رقابت‌ها گفت: این (بازی نکردن در روز اول) می‌تواند یک مزیت یا یک ضرر باشد و این بستگی دارد که چگونه خود را آماده کنید. مزیتش این است که من می‌توانم بازی حریفانم را تماشا کنم و تیمم را برای رویارویی برابر آن‌ها آماده کنم و عیب بازی نکردن این است که قبل از بازی اول، روز‌های زیادی را باید استراحت کنیم، اما آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: 

حضور بازرسان کمیته اخلاق در بازی‌های لیگ فوتبال

حضور داور ایرانی در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۱۹

انتهای پیام/

ای اف سی : ایران یکی از قوی ترین تیم های فوتبال  ساحلی جهان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا و لاتزیو و یوونتوس، آرسنال و چلسی در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (لسترسیتی - ساوتهمپتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747113

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است