Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:00:11 GMT

مشکلات دامداران صنعتی استان قزوین بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۱۷۶۵

مشکلات دامداران صنعتی استان قزوین بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه در جلسه‌ای که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و معاونین این سازمان در ایستگاه جمع آوری شیر تعاونی گاو داران صنعتی برگزار شد، مشکلات تولیدکنندگان و دامداران در زمینه تولید شیر خام مورد بررسی قرار گرفت.

ایستگاه جمع آوری شیر تعاونی گاوداران صنعتی استان قزوین دارای ۱۰۰ عضو است و در آن روزانه ۲۵ تا ۳۰ تن شیر جمع آوری و به شرکت‌های لبنی تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این جلسه گفت: بر اساس مصوبه دولت شیر تولیدی دامداران در مقابل دامداری از قرار هر کیلو دو هزار تومان خریداری خواهد شد.

وی اظهار داشت: رویکرد ما در جهاد کشاورزی ایجاد شرایط مناسب برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان است.

خمسه تصریح کرد: استان قزوین جایگاه ویژه ای در تولید محصولات کشاورزی بویژه تولیدات دامی دارد که حمایت از این تولید کنندگان پایداری تولید را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این جلسه دامداران مسائل و مشکلات واحدهای خود در تأمین نهاده‌ها و همچنین فروش و تحویل محصول را مطرح کردند که برای حل آنها دستور لازم از سوی معاون استاندار صادر شد.


 

کد خبر 4561949

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین دامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۶ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۴۷هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستای نظام آباد، محمود آباد نمونه و ناصر آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

حسنی افزود: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری محمود آباد اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌های جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • میزان تولید تخم مرغ در استان قم به ۱۳۵ هزار تن رسیده است
  • ۲ درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود