Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@13:28:08 GMT

تساوی بدون گل در نیمه نخست سایپا - فولاد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۰۲۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم سایپا و فولاد خوزستان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نیمه نخست گلی به همراه نداشت و با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

ترکیب سایپا

حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، امید خالدی، آرمان رمضانی و سیدپیمان میری

ترکیب فولاد

ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا، سینا مریدی، سیامک کوروشی، عارف غلامی، آکاهوشی و رافائل مسی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مرادی نراقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نراقی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با همکاری صندوق توسعه و احیا در حال طی مراحل قانونی و آماده‌سازی بسته مزایداتی بناهای استان مرکزی هستیم و امید است در نیمه اول سال جاری بناهای تاریخی استان را از طریق صندوق توسعه و احیا وارد مزایده کنیم.

وی افزود: کاروانسراهای مشهد میقان، ورده، کهک در دلیجان، خشکه رود در زرندیه، حمام تاریخی مامونیه، خانه تاریخی معتمدالایاله و آسیاب جفتی در آشتیان از بناهایی است که در حال آماده‌سازی و طی مراحل قانونی برای برگزاری مزایده و جذب مشارکت مردمی در مرمت و احیا است.

مرادی نراقی با بیان اینکه کاروانسرای دو دهک، موزه مفاخر، خانه حسن‌پور و عمارت امیر مفخم خمین به بخش خصوصی واگذار شده و هم اکنون در حال بهره‌برداری است، تصریح کرد: ۲ بنا هم که در سالیان گذشته به بخش خصوصی واگذار شده بود به علت عدم تحقق تعهدات از سوی سرمایه‌گذار به سرمایه‌گذار دیگری واگذار خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: از گذشته بسیار دور، استان مرکزی در مسیر جاده ادویه و بعدها نیز در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است و یکی از کریدورهای فعال تجارت در گذشته از غرب به شرق ایران از این استان عبور می‌کرد.

وی اضافه کرد: این امر باعث شده تا کاروانسراهای زیادی در این منطقه تأسیس شد.

حفاظت و احیای بناهای تاریخی، بزرگترین انتفاع دولت از واگذاری بناهاست

مرادی نراقی، حفاظت و احیای بنا را بزرگترین انتفاع دولت از واگذاری بناها به بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: رویکرد صندوق توسعه و احیا در واگذاری بناها آگاهانه و کارشناسی شده است و این امر باعث تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مرمت و احیای بناهای تاریخی می‌شود.

وی تاکید کرد: در سالیان گذشته تنها به بناهایی توجه شد که ایده‌آل بوده و به بخش خصوصی واگذار شدند در حالی که اکنون توجه به بناهایی که به حال خود رها شده و شرایط مساعد ندارند، مورد توجه ویژه است.

مرادی نراقی گفت: باید دورنمایی از سرمایه‌گذاری روی بناهای تاریخی و مدت بازگشت سرمایه و همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری در هر بنا به صورت منطقی و کارشناسی شده تخمین زده شود و برای سرمایه‌گذاران ترسیم شود چرا که این امر، رغبت بیشتری از سوی سرمایه‌گذاران برای مشارکت در مرمت و احیای بناها شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6088358

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید