Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ۲ تیم گیتی‌پسند و مس سونگون شرایط بسیار خوبی دارند و هر تیمی که باهوش‌تر باشد در نهایت قهرمان لیگ برتر می‌شود. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد ناظم‌الشریعه که برای تماشای دیدار برگشت 2 تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان در سالن پیروزی اصفهان حضور یافته است، درباره عملکرد 2 تیم در نیمه نخست این مسابقه اظهار داشت: زمانی که تا دقیقه 4 بازی 3 گل رد و بدل می‌شود، نشان می‌دهد که هر 2 تیم در فکر حمله و نزدیک شدن به دروازه تیم حریف بوده و از آمادگی کسب عنوان قهرمانی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تماشاگران از بازی هجومی 2 تیم راضی هستند، افزود: بازی هجومی می‌تواند در فوتسال نقطه عطف باشد. ضمن اینکه تمام ملی‌پوشان فوتسال در این 2 تیم حضور دارند و کیفیت نیمه دوم به مراتب از نیمه نخست بالاتر خواهد بود.

اصفهان| برتری 3 گله گیتی‌پسند در نیمه نخست در فینال جذاب لیگ برتر فوتسالاصفهان| کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتسال رونمایی شد+ عکساصفهان| فینال لیگ برتر فوتسال؛ سرنوشت‌سازترین روز گیتی‌پسند فرا رسید

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره پیش‌بینی خود از قهرمان این دوره از لیگ برتر گفت: 2 تیم شرایط بسیار خوبی دارند و هر تیمی که باهوش‌تر باشد در نهایت قهرمان می‌شود. از طرف دیگر، دروازه‌بان‌های 2 تیم سیوهای بسیار خوبی دارند و هر تیمی که باهوش‌تر باشد و از نقاط ضعیف حریف بهتر استفاده کند، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

به گزارش تسنیم، نیمه نخست دیدار تیم‌های گیتی‌پیسند اصفهان و مس سونگون در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال با برتری 3 بر یک گیتی‌پسند به پایان رسید. دیدار رفت 2 تیم به تساوی بدون گل انجامید.

انتهای پیام/ف

R41346/P1018188/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در راستای توسعه ورزش در روستا‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتسال در سالن شهدای اسلامشهر آق‌گل برگزار شد.

هشت تیم از اسلامشهر آق گل و روستا‌های اطراف در این دوره از مسابقات در رده ها‌ی سنی پایه شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم شهید رستمی با غلبه بر حریفان خود پیروز میدان شد و به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

در پایان با اهداء حکم قهرمانی و هدایا از نفرات و تیم‌های برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • طالبی: بار ناکامی‌های تنها بر دوش مورایس نیست/ سپاهان در یارگیری باهوش عمل نکرد
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال
  • لیگ هندبال| تداوم پیروزهای مس و گیتی پسند