Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:31:57 GMT

پیشرفت ساخت گنبد حرم امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۹۱۲

دادستان کل کشور از محل ساخت گنبد امام حسین(ع) در کرمان بازدید کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور از محل ساخت گنبد امام حسین (ع) در کرمان بازدید کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور ظهر پنجشنبه در سفر به استان کرمان از محل ساخت گنبد امام حسین (ع) در کرمان بازدید به عمل آورد و جریان مراحل ساخت این گنبد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازدید موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، سالاری دادستان کرمان و جمعی از مسئولان استانی وی را همراهی کردند.

پیشرفت فیزیکی ساخت گنبد حرم امام حسین (ع) بالای ۹۰ درصداست، زیرسازی گنبد در کارگاه کربلا ساخته شده و پایان یافته است و خود گنبد هم در کارگاه کرمان در دست ساخت است که مراحل پایانی را طی می‌کند و عملیات ساخت گنبد مطهر حرم اباعبدالله (ع) تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و اوایل سال آینده برای نصب به کربلای معلی منتقل می‌شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان به ۶۲ درصد رسیده، گفت: تاکنون هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی هزینه شده و مشکلی در تامین اعتبار آن برای ادامه طرح وجود ندارد.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر پیمانکار با تمام توان و به صورت ۲ شیفت فعال بوده و امیدواریم این روند تا زمانی که شرایط آب و هوایی برای اجرای طرح مساعد است، روند ساخت با بیشترین سرعت و تا پایان فصل عمران ادامه یابد.

عباسی یادآور شد: طرح بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت ۸ هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان