Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از اصفهان، در چارچوب دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، گیتی‌پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان تیم مس سونگون ورزقان بود.

سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقبا، سعید افشاری، آلوز، محمدحسین درخشانی، علی‌رضا جوانان ترکیب گیتی‌پسند را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رضا صمیمی، سعید مومنی، حمید احمدی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، سعید تقی‌زاده، ابوالقاسم عروجی، علی‌رضا عسگری، توحید لطفی، کروز، مرتضی عزتی، محمدرضا سنگ‌سفیدی ترکیب تیم مس را تشکیل می‌دادند.

شرح بازی:

دقایق ابتدای این بازی از سوی دوتیم هجومی آغاز شد، میزبان و میهمان به دنبال نفوذ به محوطه جریمه حریف بودند، در یکی از حملات گیتی‌پسند پس دفع ناقص صمیمی دروازه‌بان مس سونگون، توپ به محمد شجری رسید تا وی با یک شوت محکم و سریع اولین کل این دیدار را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از شروع مجدد بازی مهاجمان مس سونگون با یک حمله سریع خود را به محوطه جریمه گیتی‌پسند رساندند و در نهایت عسگری گل اول مس را وارد دروازه کرد، ثانیه‌هایی از خوشحالی مس زمانی نگذشت تا سی ثانیه پس از آن جاوید با یک شوت محکم از اواسط زمین مجدداً گیتی‌پسند را از میهمان پیش بیندازد.

اواسط نیمه اول فشار گیتی‌پسند برای گلزنی همچنان ادامه داشت، اما پس از گذشت چند دقیقه از این حملات، مهاجمان مس نیز دست به کار شدند و با پاس‌های کوتاه موقعیت‌های خوبی را به دست آوردند که با درخشش مدافعان گیتی‌پسند توپ از خط دروازه عبور نکرد.

اواخر نیمه نخست و پس از حملات دنباله‌ دار گیتی‌پسند این تیم مجدداً توسط عباسی به گل رسید، عباسی با یک سر توپ و شوت محکم سومین گل تیم خود را وارد دروازه صمیمی کرد.

حملات دوتیم ثمری نداشت تا نیمه نخست با نتیجه ۳ بر یک به سود گیتی‌پسند پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، حملات مس سونگون آغاز شد، بازیکنان مس با کاهش سرعت بازی و مالکیت توپ روند بازی را اداره کردند اما در ادامه مدیریت زمین تغییر کرد و سرخ‌پوشان حملات خود را آغاز کردند.

در ادامه فشارهای مس سونگون این تیم صاحب یک موقعیت خطا شد که در نهایت فخیم با یک شوت محکم توانست توپ را وارد دروازه محمدی کند.

در ادامه بازی این مس سونگون بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در نهایت تقی‌زاده توانست با استفاده از اشتباه خط دفاعی گیتی‌پسند گل تساوی این دیدار را به ثمر برساند.

پس از گل تساوی حملات مس ادامه‌دار، لحظات آخر نیمه دوم بازی در زمین گیتی‌پسند دنبال شد.

حملات مس ادامه‌دار بود و در نهایت با اشتباه مجددا خط دفاعی گیتی‌پسند فخیم گل برتری تیم خود را به ثمر رساند.
پس از روی آوردن گیتی پسند به سیستم پاورپلی و مس مجدداً به گل رسید.

گل‌ها: محمد شجری دقیقه ۳، علی‌رضا عسگری دقیقه ۳، مهدی جاوید دقیقه ۶، سعید احمد عباسی دقیقه ۱۴، فرهاد فخیم دقیقه ۳۱ و ۳۸، سعید تقی زاده دقیقه ۳۴

کارت زرد: فرهاد فخیم دقیقه ۱۳، مرتضی عزتی دقیقه ۳۷

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیگ برتر انگلیس با واکنش شدیدی نسبت به آخرین برنامه‌ریزی بازی‌ها مواجه هستند. آرسنال احتمالاً اولین باشگاه ناراضی است چون باید بازی‌های زیادی را پشت سر بگذارد و این در حالی است که تاتنهام 15 روز قبل از دربی شمال لندن در یکشنبه 28 آوریل، استراحت خواهد کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز با بدترین کابوس خود در دربی مرسی ساید با اورتون در گودیسون پارک در روز چهارشنبه 24 آوریل روبرو شده است. سپس تیم تحت هدایت او باید در ساعت 12:30 بعدازظهر روز 27 آوریل به وستهم بازی کند.

بازی تاتنهام با منچسترسیتی در 20 آوریل به تعویق افتاده چون شاگردان پپ گواردیولا آخر آن هفته با چلسی در نیمه نهایی جام حذفی بازی خواهند کرد.

با این حال، به جای برنامه ریزی مجدد بازی‌ تاتنهام و سیتی برای اواسط هفته آینده، مردان گواردیولا به جای آن در روز پنجشنبه، 25 آوریل، مقابل برایتون بازی خواهند کرد. این باعث می‌شود تاتنهام پس از بازی مقابل نیوکاسل در 13 آوریل تا زمانی که مقابل آرسنال بازی می‌کند، استراحت کند. در طی این 15 روز، آرسنال در 4 بازی حساس با استون ویلا، بایرن مونیخ، ولورهمپتون و چلسی روبرو خواهد شد در حالی که تاتنهام از استراحتی طولانی مدت لذت می‌‌برد.

این برنامه ریزی می‌تواند پیامدهای زیادی در رقابت قهرمانی و همچنین نبرد برای ایستادن بین 4 تیم برتر داشته باشد چون برنامه تاتنهام به آن‌ها شانس بیشتری نسبت به استون ویلا می‌دهد که هنوز در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد.

این موضوع باعث شده که افراد در باشگاه‌های مختلف «یکپارچگی» برنامه‌ بازی‌ها و نقشی که زمان‌بندی مجدد ممکن است در سرنوشت قهرمان و 4 تیم برتر جدول بازی کند را زیر سوال ببرند.

منچسترسیتی اکنون به جای بازی مقابل تاتنهام که حریف سرسختی برای آن‌ها بود، در یک بازی آسان‌تر مقابل برایتون قرار می‌گیرد. واضح است که برنامه بازی‌ها به دلیل لغو بازی‌های جام حذفی و همچنین صعود باشگاه‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در آشفتگی کامل قرار گرفته است.

لیورپول هم با یک کابوس مشابه روبرو است و کلوپ شاهد بازی‌هایی است که در وقت ناهار شنبه پس از یک بازی اروپایی وسط هفته انجام می‌شود.

بازی سیتی مقابل تاتنهام یکی از 4 بازی‌ای است که هنوز تکلیف زمان آن مشخص نیست، مانند: منچستریونایتد - نیوکسل، چلسی - تاتنهام و برایتون - چلسی.

دیگر خبرها

  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • ستاری: خیبر صعود کن و قهرمان شو!
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!