Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: کیفیت بالای فینال لیگ برتر قطعاً به کیفیت تیم ملی نیز کمک خواهد کرد و امیدوارم سرمربی تیم ملی از بازیکنانی که در این مسابقه حضور داشتند، بیشتر استفاده کند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید تقی‌زاده پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌پسند هم واقعاً تیم خوبی بود و در تبریز هم با ما مساوی کرد و لیاقت قهرمانی را داشت، اما خوشبختانه این عنوان به ما تعلق گرفت.

وی افزود: بازیکنان خیلی تلاش کردند و با وجود اینکه ابتدا از حریف عقب افتادیم، موفق شدیم این نتیجه را جبران کنیم و در نهایت بازی را ببریم.

اصفهان| کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون: قهرمانی حق ما بوداصفهان| قهرمانی مس در برابر بهت هواداران گیتی‌پسند؛ تماشاگر مس بیهوش شداصفهان| قهرمانی دراماتیک مس سونگون در روز شکست تلخ گیتی‌پسند

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: فینال سختی بود و بازی در سطح مسابقات اروپایی برگزار شد. کیفیت بالای فینال لیگ برتر قطعاً به کیفیت تیم ملی نیز کمک خواهد کرد و امیدوارم سرمربی تیم ملی از بازیکنانی که در این مسابقه حضور داشتند، بیشتر استفاده کند.

تقی‌زاده در پاسخ به اینکه فکرش را می‌کرد پس از عقب افتادن از گیتی‌پسند بتوانند به عنوان قهرمانی دست یابند، گفت: برای قهرمانی به اصفهان آمده بودیم و مطمئن بودیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا