Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@10:00:35 GMT

زن نظافتچی به اقدام پلیدش با زن صاحبخانه اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۳۹۹۵

رکنا: شکایت زنی جوان مبنی بر سرقت طلا و جواهرش به پلیس، تیم دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد را در مسیر تحقیقات این پرونده برای شناسایی و دستگیری سارق قرار داد. اظهارات شاکی پرونده گویای این مطلب بود که طلا و جواهرمسروقه‌اش داخل خانه و در جای همیشگی‌شان بوده‌ است اما وقتی به آن محل مراجعه کرده متوجه مفقود شدن آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مال‌باخته ابتدا تصور کرده که ممکن است فرزندانش طلاجات را برداشته باشند اما بعد از پرس‌و‌جو از آن‌ها و بی‌اطلاعی همسرش درمی‌یابد که جواهراتش سرقت شده‌اند.

تیم بررسی‌کننده پرونده با کنار هم قرار دادن‌قطعات پازل و بررسی اظهارات شاکی و بررسی رفت و آمد‌های اخیر در این منزل مسکونی، به کارگری نظافتچی که به تازگی به محل مراجعه کرده بود، مظنون شدند.

تیم دایره تجسس نجفی با همین سرنخ و با همکاری شاکی، نشانیِ زن نظافتچی را گرفتند و به سراغ وی رفتند. این زن جوان در برابر مأموران مدعی شد که از هیچ چیز خبر ندارد و طلاجات شاکی را ندیده است.

مأموران که براساس مجوز قضایی دستور تفتیش خانه زن نظافتچی را داشتند با رعایت موازین شرعی محل را مورد بازرسی قرار دادند. درحالی که زن سی‌وپنج ساله مدعی بود درباره سرقت طلاجات بی‌اطلاع است اما مأموران در بررسی محل سکونتش تعداد ۶دستگاه گوشی تلفن همراه، ٢٨قطعه گردنبند، انگشتر، گوشواره و دستبند طلای فاقد فاکتور خرید و مقادیری زیورآلات بدلی کشف کردند.

متهم که دستش برای مجریان قانون رو شده بود وقتی دید هیچ پاسخی برای طلاجات و گوشی‌های تلفن همراه کشف شده ندارد به ناچار لب به اعتراف گشود و از راز سرقت‌های خود پرده برداشت.

پس از اعلام گزارش به مقام قضایی متهم به کلانتری منتقل شد. با انتقال زن نظافتچی دستگیر شده، شاکی نیز به کلانتری نجفی فراخوانده شد و سارق طلاهایش را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی مشهد درباره برخی از جزئیات دیگر این پرونده گفت: با دستگیری این متهم چند نفر از شهروندانی که او به تاز‌گی برای نظافت به خانه‌های آن‌ها رفته بود به کلانتری نجفی مراجعه و از وی شکایت کردند.

سرهنگ اکبر آقابیگی ادامه داد: برخی از مال‌باختگان از خویشاوندان شاکی پرونده هستند که در اظهارات خود به مأموران گفتند از چندی پیش متوجه مفقود شدن طلا، جواهر و لوازم منزلشان شده اما موضوع را پیگیری نکرده بودند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه حتما شهروندان برای خدمات منازل خود به مجموعه و شرکت‌های دارای مجوز مراجعه کنند، هشدار داد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایان سال برخی از شهروندان به تمیزکاری خانه اقدام می‌کنند و در این میان با افرادی تماس گرفته و از آن‌ها می‌خواهند تا به کمکشان بروند که هیچ شناختی درباره آن‌ها ندارند. ازاین رو به شهروندان و خصوصا خانم‌ها تأکید می‌کنیم برای انجام کارهای نظافتی حتما با شرکت‌های خدماتی دارای مجوز، تماس بگیرند و از در دسترس قرار دادن طلا و جواهر‌شان خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت پرونده زن نظافتچی مفقود شدن عکس فیلم مرد فضای مجازی زن جوان دختر کشت زن قتل بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه راشا تودی، به اعتراف یک نظامی صهیونیستی به بمب گذاری دفاتر سازمان ملل متحد در غزه اعتراف کرد. این دفاتر مسئول کمک به آوارگان فلسطینی بودند.

یک سرباز اسرائیلی به بمب گذاری اهداف غیر نظامی، و همچنین دفاتر سازمان ملل متحد در جریان جنگ غزه اعتراف کرد. این اعتراف، به شکلی غیر منتظره به دست یک سرباز اسرائیلی صورت گرفت که طی نخستین ماه‌های جنگ (غزه)، در این جنگ مشارکت کرده بود.

نظامی صهیونیست: یگان نظامی من، مسئول انجام انفجار‌ها بود. ما خانه‌های تروریست ها، مسجد ها، و دفاتر سازمان ملل متحد را منفجر می‌کردیم. به یاد می‌آورم که ما وارد یکی از دفاتر سازمان ملل متحد شدیم که مسئول کمک به خانواده‌هایی بود که در غزه تحت تاثیر جنگ قرار گرفته بودند. ما آنجا را ویران کردیم.

تنش‌ها میان سازمان ملل متحد و اسرائیل از زمان آغاز جنگ در غزه افزایش یافته است؛ اسرائیل چندین بار به دفاتر سازمان ملل متحد حمله، و ادعا کرده است تونل‌های حماس را هدف قرار داده است. اسرائیل همچنین آژانس کمک به آوارگان فلسطینی سازمان ملل را به داشتن ارتباط با حملات حماس در هفتم اکتبر متهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی
  • اسرائیل از دست آمریکا شاکی شد | اولین واکنش حماس و اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت
  • فوتبالیست متجاوز پس از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد
  • «دنی آلوز» پس از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد
  • آلوز پس از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد
  • آدم ربایی مرد میانسال توسط همسرش