Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:09:06 GMT

200 طرح اشتغالزا در باشت بهره برداري شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۴۴۶۸

200 طرح اشتغالزا در باشت بهره برداري شد

خبرگزاري آريا - گچساران- ايرنا- 200 طرح خودکفايي و اشتغالزايي کميته امداد امام خميني (ره) روز پنجشنبه با حضور مسئولان در شهرستان باشت بهره برداري شد.

به گزارش ايرنا، رئيس کميته امداد امام خميني(ره) باشت روز پنجشنبه در حاشيه افتتاح اين طرح ها به خبرنگار ايرنا گفت: اين طرح ها با هدف خودکفايي اقشار آسيب پذير با 38 ميليارد و 800 ميليون ريال سرمايه گذاري اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبيب الله باقرپور اظهار داشت:براي اجراي طرح هاي اشتغالزاي کميته امداد خميني (ره) در باشت 30 ميليارد ريال تسهيلات از محل بانک ها، 6 ميليارد و 300 ميليون ريال وام از منابع امداد و 2ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي هزينه شده است.
وي همچنين از انجام آموزش هاي فني و حرفه اي به 306 نفر در اين شهرستان از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد.
باقرپور بيان کرد: براي انجام اين ميزان آموزش فني و حرفه اي 860 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
وي تعداد خانوار مددجوي زير پوشش اين نهاد حمايتي را يکهزار و 537 مورد عنوان کرد و افزود: بيش از 782 نفر از اين تعداد زن سرپرست خانوار هستند.
باشت با 22 هزار نفر جمعيت در 110کيلومتري جنوب ياسوج واقع شده است.
8143/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • هفت‌هزار و ۹۲۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در صنعت خمین انجام شد