Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@12:45:24 GMT

دومین قهرمانی مس در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۴۸۳۶

تیم فوتسال مس سونگون با برتری مقابل گیتی‌پسند در فینال به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون از ساعت ۱۷ امروز در بازی برگشت فینال لیگ برتر در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس سونگون با برتری ۴ بر ۳ به مقام قهرمانی رسید.

گل‌های این بازی را محمد شجری، مهدی جاوید، سعید احمدعباسی برای گیتی‌پسند و علیرضا عسگری‌کهن (۲)، فرهاد فخیم (۲)، سعید تقی‌زاده برای مس به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی‌ها در نیمه نخست با نتیجه سه بر یک شکست خورده بودند اما در نیمه دوم به بازی برگشته و گل چهارم مس نیز در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی و گل پنجم در ثانیه آخر به ثمر رسید.

این دومین قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال است. تبریزی‌ها فصل پیش نیز به این عنوان رسیده بودند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مهمان این بازی بود و جام قهرمانی را به کاپیتان مس داد اما علی کفاشیان رئیس سازمان لیگ فوتسال به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی در امارات، غایب فینال بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فوتبال مس سونگون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه نکونام به استقلال

بسیاری بر این عقیده‌اند که استقلال در این فصل شانس بیشتری نسبت به دیگر مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و این تنها به خاطر صدرنشینی در حال حاضر نیست.

به گزارش مشرق، استقلال در حال حاضر و در پایان هفته بیست‌ویکم با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم پرسپولیس صدرنشین است و از آن‌جایی که ۹ هفته تا پایان بازی‌ها باقی مانده احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد و نه‌تنها پرسپولیس بلکه دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی این حق را دارند که برای خود شانس قهرمانی درنظر بگیرند و با این انگیزه هفته‌های پایانی را دنبال کنند.

با این حال برخی از کارشناسان فوتبال بر این عقیده‌اند در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر شانس آبی‌ها برای قهرمانی بیشتر است و این تنها به خاطر سه امتیاز اختلاف به نسبت تیم پرسپولیس نیست.

کارشناسان فوتبال می‌گویند استقلال خصوصیتی دارد که کمتر تیم مدعی از آن برخوردار است؛ این‌که در روزهای بد هم به حریف نمی‌بازد؛ می‌برد یا مساوی می‌کند. این شکل از بازی را در دیدار دربی دیدیم. استقلال خیلی صاحب توپ و میدان نبود اما با یک امتیاز میدان را ترک کرد. در بازی با هوادار هم این چنین بود؛ در حالی که میزان تصاحب توپ و مالکیت توپ بیشتر برای تیم هوادار به ثبت رسید این تیم استقلال بود که یک بر صفر برنده از میدان خارج شد.

جدا از این، نکته مهم دیگر که مورد تاکید کارشناسان فوتبال ایران است این که استقلال خوب دفاع می‌کند. استقلال با ۱۰ گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی مسابقات لیگ برتر است. محمد تقوی یکی از کارشناسان فوتبال می‌گوید: می‌شود جواد نکونام را به خاطر سبک بازی دفاعی استقلال وزیر اقتصاد کرد!

علاوه بر این‌ها نباید این مهم را فراموش کرد استقلال از ابتدای فصل در لیگ برتر تنها یک باخت داشته و کمتر دیده شده که روند سینوسی داشته باشد.

سختکوشی که بدون شک هدیه جواد نکونام به استقلال است، بیشترین نقش را در صدرنشینی استقلال تا به این جای کار داشته و اگر تیم قهرمان شود، باید این جام را مدیون دیدگاه و تفکرات سرمربی‌اش باشد. تیم از نظر مهره از دیگر تیم‌های مدعی از ابتدای فصل در مضیقه بوده تا جایی که باشگاه هم ابتدای فصل اعلام کرد در صورت کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر باز هم از جواد نکونام حمایت می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان